کد خبر 203925
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

جزئیات پخش ویژه‌برنامه‌های شب میلاد حضرت رضا(ع) از رسانه ملی

جزئیات پخش ویژه‌برنامه‌های شب میلاد حضرت رضا(ع) از رسانه ملی

امشب به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد شمس‌الشموس(ع) از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ ویژه‌برنامه‌های امشب به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) از ساعت ۱۶ با پخش برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه، «مهر خواهربرادری» از شبکه یک و «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن آغاز می‌شود.

در ادامه از ساعت ۱۶:۳۰ جشن بزرگ خانوادگی امام رضایی‌ها از شبکه یک و ۲ سیما پخش می‌شود و نمایش رادیویی ولایت عشق نیز به صورت زنده از این شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه ۲ سیما ساعت ۱۸ با مستند تجلی و رادیو قرآن با ویژه برنامه «عصر تلاوت» به پخش برنامه از حرم رضوی می‌پردازند.

ویژه برنامه شمس‌الشموس ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه سحر اردو و مستند فرش بهشت ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

جشن بزرگ خانوادگی امام رضایی‌ها ساعت ۱۹ از شبکه یک پخش می‌شود و شبکه خراسان از ساعت ۱۹:۳۰ به پخش مراسم حرم مطهر رضوی می‌پردازد.

«اقلیم هشتم» ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه ولایت به زبان روسی و در همین ساعت رادیو جوان با ویژه‌برنامه «با تو حالم خوبه» میهمان مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه امین‌الله ساعت ۲۰ به طور همزمان از سه شبکه الولایه، اصیل و ثقلین پخش می‌شود. ویژه‌برنامه فارسی‌زبان شبکه ولایت با عنوان حریم رضوی هم ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

«یک آسمان ارادت» ویژه‌برنامه رادیو معارف برای ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و ویژه‌برنامه شبکه الکوثر نیز ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

شبکه سحر آذری از ساعت ۲۱:۳۰، شبکه سه از ساعت ۲۲:۲۰ با ویژه‌برنامه «مخاطب خاص»، رادیوتهران ساعت ۲۲:۳۰ با ویژه‌برنامه‌های «باغ فیض»، شبکه جام جم در همین ساعت با ویژه‌برنامه «دل روشنی» و رادیو ایران با ویژه‌برنامه «بهار جان» به استقبال مولود این شب می‌روند.

شبکه یک سیما از ساعت ۲۳ با ویژه برنامه «توحید خانه» میهمان مخاطبان خود خواهد بود و سریال «شفایافتگان» ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه قرآن، مستند «آستان جانان» ۱۵ دقیقه بامداد از شبکه افق و مستند «تجلی» ۴۵ دقیقه بامداد از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha