کد خبر 203888
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

قصه گویی و خاطره گویی محلات پایتخت در جشنواره رسانه ای آرمان/ مبلغ جوایز اعلام شد

قصه گویی و خاطره گویی محلات پایتخت در جشنواره رسانه ای آرمان/ مبلغ جوایز اعلام شد

دبیر اجرایی جشنواره آرمان با اشاره به جایزه این برنامه مطرح کرد: پس از داوری و انتخاب برگزیدگان به اثر برتر جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد و همچنین ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز برای ۵۰ نفر برتر در نظر گرفتیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، دانیال معمار سردبیر روزنامه همشهری در نشست خبری جشنواره رسانه آرمان که با حضور اهالی رسانه برگزار شد، گفت: با ذکر نام و یاد شهید امنیت آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره آرمان در بخش های قرآنی، مداحی و بازی های یارانه ای با استقبال پرشور برگزار شد.

وی افزود: به منظور شناسایی نخبگان، تاریخچه و قهرمانان محلات تهران جشنواره رسانه ای آرمان در تهران شروع بکار کرد.

سردبیر روزنامه همشهری مطرح کرد: این جشنواره از سوی شهرداری تهران به این موسسه سپرده شده که شرکت کنندگان در ۲ بخش عمومی و تخصصی و با استفاده از عکس، فیلم و دا نوشته در این جشنواره شرکت کنند.

معمار تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۲۰ تیرماه می توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند و اختتامیه و معرفی آثار برتر در روز ۱۹ مردادماه برگزار می شود.

رضا سیفی دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای آرمان نیز در این نشست اعلام کرد: عمده شرکت کنندگان این جشنواره را به افراد دهه هشتادی اختصاص دادیم چرا که عمده زندگی این افراد با رسانه است.

سیفی با اشاره به شاخص های هیات داوری بیان کرد: هیات انتخابی داوران از افراد موسسه همشهری هستند و پس از ارسال آثار برتر به مرحله داوری این افراد امر داوری را برعهده میگیرند.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای آرمان با اشاره به شاخصه های عمومی و تخصصی آثار ارسالی گفت: باید آثار دارای ۴ شاخص های اصلی نظیر روح و مولفه های تهران، خلاقانه، جذابیت و پویایی و اثرگذاری باشد.

به گفته وی، همچنین نام های بسیاری از محلات دارای هویت و تاریخچه خاصی است که شرکت کنندگان در این بخش نیز می توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

 معمار خاطرنشان کرد: دیگر اهداف این جشنواره خاطره گویی از روزهای قدیم و جدید در محلات تهران است و همچنین شناسایی افرادی که در محلات منشا اثر هستند و به نوعی قهرمان اجتماعی آن محله محسوب می شود می پردازد.

وی با اشاره به جایزه این برنامه مطرح کرد: پس از داوری و انتخاب برگزیدگان به اثر برتر جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد و همچنین ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز  برای ۵۰ نفر برتر در نظر گرفتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha