کد خبر 203823
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

سنگ تمام در مراسم خداحافظی لژیونر ایران

سنگ تمام در مراسم خداحافظی لژیونر ایران

سامان قدوس پس از سه فصل حضور متوالی در برنتفورد انگلیس و تجربه صعود از چمپیونشیپ به رقابت‌های لیگ جزیره و نمایش موثر و البته کوتاه مدتی که در دو سال اخیر برای این تیم داشت، به پایان کارش در لیگ برتر رسید و احتمالا دوباره به سوئد برود و راهی مالمو شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سامان قدوس پس از سه فصل حضور متوالی در برنتفورد انگلیس و تجربه صعود از چمپیونشیپ به رقابت‌های لیگ جزیره و نمایش موثر و البته کوتاه مدتی که در دو سال اخیر برای این تیم داشت، به پایان کارش در لیگ برتر رسید و احتمالا دوباره به سوئد برود و راهی مالمو شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که پس از نمایش موثر در رقابت‌های چمپیونشیپ، طی دو سال حضور در لیگ برتر انگلیس 32 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در فصل اخیر شرایط خوبی را تجربه نکرد و حتی یک بار در ترکیب ابتدایی تیمش در لیگ جزیره قرار نگرفت که همین مسئله در نهایت منجر به جدایی وی شد.

سامان قدوس دیروز برای آخرین بار در لیست برنتفورد در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر سیتی قرار گرفت که در دقیقه ۹۰ به‌عنوان یکی از تعویضی‌های تیمش به میدان رفت تا آخرین حضورش در میادین برای این تیم را برابر شاگردان پپ گواردیولا تجربه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha