کد خبر 203778
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

رئیس سازمان بهزیستی در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران:

دانشجویان جهادی مشغول کمک به ارتقای زیرساخت های اجتماعی کشور هستند

دانشجویان جهادی مشغول کمک به ارتقای زیرساخت های اجتماعی کشور هستند

قادری با بیان اینکه دانشجویان جهادی مشغول کمک به ارتقای زیرساخت های اجتماعی کشور هستند، گفت: امیدوارم در حوزه آسیب های اجتماعی مرزبانی خوبی داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران بیان کرد: این آئین و موضوع مسئله ای جدی است که برگرفته از شجاعت و آراستگی خانواده های ایرانیان است. ایران عزیز فرزندانی را تربیت کرد که در کنار تحصیلات خود کار خیر را به عنوان یک پیش‌رانه در نظر گرفته و مسیر زندگی خود را توام با این موضوع پیمایش می‌کنند.

وی افزود: این جریان مسیر حرفه ای در کشور است که باید تمامی نهادهای که دستی در این موضوع دارند، کمک کنند که بتوانیم عرصه‌های خدمتگزاری و شناسایی افراد فداکار را در قالب استعدادیابی از جنس شهامت مرور کنیم. ممیزی این آثار کار سختی است. سازمان بهزیستی سازمانی جهادی است که ۲۴ ساعته در مقابل موتور تولید فقر و معلولیت و آسیب اجتماعی در حال فعالیت است. همه دانشجویان باید با هم کمک کنند که در دوره گذار تحصیلی و در امتداد حکمت هایی که پدرانشان در مسیر خدمت ایجاد کردند، مسیر خدمت را طی کنند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی پلت‌فرم های موضوعی دارد. در مورد افراد دارای معلولیت امیدوارم شما دانشجویان فداکار بتوانید به عنوان‌جهادگر در مناطق روستایی و شهری کمک کنید و در کنار افراد دارای معلولیت در حوزه های توانبخشی کار اساسی انجام دهید.

قادری بیان کرد: یکی‌ از مسائل حساس کشور آسیب های اجتماعی است که خیلی از عزیزان‌ دانشجو و جهادی امروز مشغول کمک به ارتقای زیرساخت های اجتماعی کشور هستند. امیدواریم بتوانیم در حوزه آسیب های اجتماعی نیز پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: محروم نوع دوم کسی است که مطلع نیست که زیرساخت های قلبی او بر این اساس شکل‌ گرفته گه می‌تواند به دیگران کمک کند. اگر شما عزیزان همت کرده و آن ها را آگاه کنید، زمینه خوبی برای توسعه فداکاری و حرکت های جهادی ایجاد می‌شود. امیدوارم در حوزه آسیب های اجتماعی نیز مرزبانی خوبی داشته باشیم که بتواند در کاهش آسیب های اجتماعی تسهیل‌گری کند. دانشجویان فداکار و جهادی کمک کنند تا ماموریت های ذاتی سازمان بهزیستی بیش از گذشته به خوبی پیش برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha