کد خبر 203776
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

دبیر دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران:

دعوت به ایثار و تشویق به فداکاری ارزشمند است

دعوت به ایثار و تشویق به فداکاری ارزشمند است

جمال رحیمیان گفت: در میان آموزه‌های انسانی دعوت به ایثار و تشویق به فداکاری، دارای ارزش زیادی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ جمال رحیمیان دبیر آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران در دوازدهمین دوره این آیین گفت: آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران، به مناسبت اولین سالگرد زلزله بم به پاس قدردانی از جوانان دانشجویی برگزار شد که فداکارانه با حضور در میدان به فریاد هموطنان رسیدند.

وی افزود: از این رو شروع به شناسایی این جوانان کردیم تا از آنان قدردانی و تشکر کنیم.

رحیمیان با اشاره به گذر از فراز و نشیب‌های فراوان مطرح کرد: از چهارمین دوره این آیین برآن شدیم تا جامعه هدفمان را گسترش دهیم و چهره‌هایی متفاوت‌تری از حوزه‌های مختلف نظیر پزشکان را شناسایی نماییم و اکنون در پله دوازدهم قرار گرفته‌ایم.

دبیر آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران تصریح کرد: در دی ماه سال ۱۴۰۱ در راستای شناسایی این فداکاران به عنوان متولیان فرهنگ، فراخوانی را به منظور شناسایی این عزیزان صادر کردیم و در نهایت برای ۲۵۴ نفر پرونده ایجاد گردید.

رحیمیان با اشاره به پایش‌های این مرحله بیان کرد: کمیته انتخاب در پی این پایش موفق شد، پرونده ۴۲ شخص شاخص را با هدف اعطای تندیس ملی فداکاری استخراج کند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا باید از وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد، جهاد دانشگاهی، سازمان نظام پزشکی و همه افراد و نهادهایی که ما را در این امر یاری نمودند، تشکر کرد. 
 
رحیمیان اظهار کرد: از سایر دستگاه‌ها انتظار داریم به ما در توسعه این آیین کمک نمایند.

دبیر آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با بیان اینکه در میان آموزه های انسانی دعوت به ایثار و تشویق به فداکاری دارای ارزش بیشتری است، گفت: از وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا دارم، شهدای مظلوم مدافع سلامت را دریابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha