کد خبر 203735
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

دقایقی پیش در صحن علنی مجلس؛

مشکلات بیمه کارگران را در دستور کار قرار دهید

مشکلات بیمه کارگران را در دستور کار قرار دهید

قالیباف در تذکر شفاهی محمدیاری نسبت به حل مشکل بیمه کارگران گفت: ما موظف به اجرای قانون هستیم و با سرعت این موضوع را در دستورکار قرار خواهیم داد.

در صحن علنی؛

محمدیاری: مشکل بیمه کارگران ساختمانی هر چه زودتر حل شود/قالیباف: این اصلاح به زودی در دستور کار قرار می گیرد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده طوالش در مجلس درخصوص لزوم پیگیری و حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی گفت: این اصلاح در رابطه با بیمه در حال انجام است و ان شالله به صحن خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات ؛حسن محمدیاری در نشست علنی امروز دوشنبه 8 خردادماه در تذکری ناظر بر بند 8 ماده 22 آیین نامه داخلی اظهار داشت: با توجه به تاکید و نامگذاری رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر سال مهار تورم و رشد اقتصادی، امروز باید ساز و کاری را برای کمک به مردم نسبت به  اجاره بها ارائه دهیم تا بتوانیم به سمت و سوی  مهار رشد تورم حرکت کنیم.

 نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد:  در ابتدا در موضوع بیمه کارگران ساختمانی که دولت مکلف است سالانه یک میلیون مسکن در اختیار مردم قرار دهد متذکر می شوم همچنین باید گفت: دولت در حال دامن زدن به تورم است. براین اساس مردم برای گرفتن پروانه و هم برای نظارت و پایان کار افزایش قیمت بالایی داشته ایم و هیچ کس هم نسبت به این امر پاسخگو نیست.لذا با توجه به حساسیت مجلس و امضاهای آن و دو فوریت رسیدگی به موضوع بیمه کارگران ساختمانی این مسئله در دستور کار قرار گیرد تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

بوی در ادامه افزود: امروز یک رقم 5 میلیون تومانی در برخی از شهرهای بزرگ برای ساختمان ها به 500 میلیون تبدیل شده است. لذا این موضوع را به عنوان کمک به مردم در دستور کار قرار دهید.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه در پاسخ به تذکر این نماینده  با بیان اینکه اصلاحیات در رابطه با بیمه در حال انجام است، اظهار کرد: ما موظف به رعایت آیین نامه هستیم اما با توجه به اینکه موضوعات دوفوریتی دیگری در نوبت است، تلاش می کنیم که این موضوع را به سرعت در دستور کار قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha