کد خبر 203729
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

مشاور استاندار هرمزگان:

روابط عمومی‌ها با تبیین صریح و به‌موقع دستاوردها، زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه باشند

روابط عمومی‌ها با تبیین صریح و به‌موقع دستاوردها، زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه باشند

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی‌ها با تبیین صریح و به موقع دستاوردها و اقدامات دستگاه‌ها، زمینه‌ساز امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه باشند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد گلستانی‌نژاد در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باتوجه به شرح وظایف محوله باید در تبیین خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان با مجموعه اقدامات خلاقانه و شیوه‌های نوین اطلاع رسانی تلاش کنند.

وی با بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی و ارتباطات در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تصریح کرد: در دولت سیزدهم مجموعه اقدامات بسیار خوبی در سطح استان هرمزگان انجام شده اما به لحاظ انتشار این فعالیت‌ها آن طور که شایسته بود از سوی برخی روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی نشده است.

مشاور استاندار هرمزگان تصریح کرد: حجم کارهای بزرگ در سال ۱۴۰۱ موجب شد هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی ملی، رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و این مساله می‌طلبید با تبیین درست از سوی روابط عمومی‌ها موجی از امید آفرینی در استان به وجودآورد.

گلستانی نژاد گفت: روابط‌ ها باید بتوانند علاوه بر مخاطب عام، برای مجموعه همکاران خود در دستگاه‌های مختلف نیز اقدامات دولت را با انتشار محتوای مناسب تشریح و تبیین کنند؛ چرا که جمعیت قابل توجهی از مردم استان یا در ادارات دولتی مشغول هستند و یا در صنعت استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: انتظارات از روابط عمومی‌ها بیش از این است و می طلبد با همپوشانی خدمات کارهای انجام شده را ماندگار کرده و سبب تحول در سطح استان هرمزگان شویم.

گفتنی است در ابتدای این همایش کارگاه آموزشی در خصوص تبدیل شدن روابط‌ عمومی‌ها به روابط عمومی نوین و ابتکار در فعالیت‌های اطلاع رسانی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha