کد خبر 203727
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

کاش داور خارجی انتخاب می‌شد تا حرف و حدیثی پیش نیاید/ پرسپولیس قهرمان هر سه جام است

کاش داور خارجی انتخاب می‌شد تا حرف و حدیثی پیش نیاید/ پرسپولیس قهرمان هر سه جام است

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم قهرمان جام حذفی و سوپر جام فوتبال ایران خواهد شد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس مسیر سختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشت و سپاهان را در میانه راه حذف کرد که خودش یک فینال زودهنگام برای جام حذفی بود و این دیدار اخیرش مقابل هوادار هم واقعاً بازی سختی بود. اگر پرسپولیس در این بازی گل زودهنگام به ثمر نرسانده بود کارش گره می‌خورد چرا که بازیکنان زیادی در خطر محرومیت بودند و ناچار بود جانب احتیاط را در بازی در نظر بگیرد. پرسپولیس خیلی خوب و پخته عمل کرد و به حقش که پیروزی و صعود به فینال بود رسید و جای شکرش باقی است که بازیکنی هم محروم نشد.

وی در مورد تقابل با استقلال در مرحله فینال هم گفت: استقلال تیم خوبی است و فصل خوبی را هم پشت سر گذاشت، آنها حریف قابل احترامی هستند ولی خب وضعیت پرسپولیس به مراتب بهتر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در شرایط عادی پرسپولیس برنده بازی در وقت قانونی خواهد بود و مستحق این هم هست که قهرمانی جام حذفی و به دنبال آن قهرمانی سوپر جام را به دست بیاورد. این چیزی است که به نظرم پرسپولیس امسال شایستگی رسیدن به آن را دارد.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد: استقلال تیم خوبی است و خط حمله خوبی دارد و در چند بازی اخیر خودش هم نتایج قابل قبولی کسب کرد ولی دربی قبلی باعث می‌شود آنها با استرس وارد زمین شوند و همین موضوع کار پرسپولیس را راحت می‌کند. ضمن اینکه میانه زمین در اختیار پرسپولیس است و نفرات بهتری در این نقطه دارد که به خوبی باعث می‌شود وسط زمین را کنترل کند.

پیوس در رابطه با اعتراض استقلال به داوری ها و درخواست استخدام داور خارجی گفت: داورهای خوبی در فوتبال کشورمان داریم و جذب داور خارجی پول دور ریختن است. حالا که آقای خورشیدی به عنوان داور بازی انتخاب شد و او هم مثل همه داوران فوتبال ایران زحمتکش است ولی با این حال برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید من هم پیشنهاد کرده بودم داور خارجی جذب شود تا دیگر بعد از بازی شاهد اعتراض های این شکلی نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha