کد خبر 203725
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با «حیات»؛

گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد/کالاها قیمت واحدی ندارند

گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد/کالاها قیمت واحدی ندارند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: درحال حاضر افزایش قیمتها در بازار خارج از چهارچوب و قواعد بوده و مردم را آزار می‌دهد، اگر قیمت یک کالا را از چند مغازه استعلام بگیرید متوجه می‌شوید که قیمت واحدی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با حیات؛ گفت: در بحث گرانی اقلام مصرفی مردم به ویژه کالاهای پر مصرف با دو پدیده مواجه هستیم که شامل گرانی و گران فروشی می‌شود، در حال حاضر متاسفانه با هر دو این موارد مواجه هستیم.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع گران فروشی با نظارت قابل حل شدن است و کوتاهی دستگاه‌های مسئول در این حوزه قابل پذیرش نیست، ادامه داد: برخی از کالاها که تمام مواد اولیه آنها ایرانی بوده و در داخل کشور نیز تولید می‌شوند اما متاسفانه نظارتی بر قیمت گذاری و توزیع آنها وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه تولید برخی از اقلام بالا است اما افزایش قیمت آنها نیز قاعده ای ندارد، عنوان کرد: درحال حاضر افزایش قیمت ها در بازار خارج از چهارچوب , قواعد بوده و مردم را آزار می‌دهد، اگر قیمت یک کالا را از چند مغازه استعلام بگیرید متوجه می‌شوید که قیمت واحدی وجود ندارد. انتظار داریم دولت و مسئولین مربوطه حل این مشکل را در دستورکار خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha