کد خبر 203723
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

مدیر عامل شرکت متد؛

تجهیز بیمارستان امام خمینی البرز به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس/ از شایعه مبل فروشی شدن بیمارستان تا انجام عمل قلب باز

تجهیز بیمارستان امام خمینی البرز به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس/ از شایعه مبل فروشی شدن بیمارستان تا انجام عمل قلب باز

رحمت الله حافظی از تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) استان البرز به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ رحمت الله حافظی مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت متد در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در بیمارستان امام خمینی البرز برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم در مجموعه ای حضور داریم که به صورت یک حرکت فرا سازمانی فعالیت می کند. فعال سازی بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی حاصل شش ماه تلاش و همت بسیار است. 

وی افزود: بیمارستان امام خمینی مجموعه ای است که از منابع عمومی ساخته شده و این مجموعه سی سال قدمت دارد. برخی که در این بیمارستان به عنوان پزشک و پرسنل فعالیت می کنند در همین بیمارستان به دنیا آمده اند و این مورد باعث تلاش بیشتر افراد شده و فعال سازی بیمارستان همه را به وجد آورده است. 

حافظی گفت: متاسفانه طی ده سال گذشته بیمارستان به سمت غیر تخصصی فعالیت کردن سوق یافت و در مقطعی به بخش خصوصی واگذار شد که نتوانست خدمات تخصصی را ارائه دهد. همین عامل باعث شد بیمارستان با حکم قضایی باز پس گرفته شود و طی شرایطی به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار گردد.

وی ادامه داد: شرکت هایی که تجهیزاتی برای بیمارستان ارسال کرده اما حقوق شان پرداخت نشده بود، مطالبه انباشته شده 450 تن از پرسنل بازنشسته و عدم پاسخگویی در این حوزه، عدم و یا تاخیر در پرداخت حقوق پزشکان و پرسنل و ... همگی دست به دست هم دادند تا بیمارستان با حکم قضایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده شود. 

حافظی گفت: با حکم و دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت این بیمارستان به بنده واگذار شد، نظر ایشان خیلی مهم بود که آیا قرار است بیمارستان دوباره فعال شود، چون شایعاتی در شبکه معاند رخ داده بود که بیمارستان قرار است تبدیل به بازار مبل شود که در نهایت تصمیم بر فعال سازی  مجدد بیش از پیش بیمارستان گردید. 

وی ادامه داد: همه عوامل دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، استانداری و همه با هم تلاش کردند که بیمارستان بازپس گیری شود، اکنون از حاصل زحمت دوستان تشکر می کنم که توانستیم دوباره بیمارستان فعال شود چرا که همه افراد در این حرکت سهیم هستند. 

حافظی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام خمینی گفت: هنوز هم با مشکلاتی روبرو هستیم و بر همین اساس از دوستانی که چندین سال تجربه کار در مدیریت و ریاست بیمارستان داشتند تقاضای همکاری کردیم. 

مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت متد گفت: یکی از امتیازهای ویژه این بیمارستان دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس است که می تواند ظرفیت خود را به خوبی نشان دهد و منابع خود را تامین کند. همچنین دو اتاق عمل قلب باز داریم که بیست عمل جراحی قلب در آن صورت گرفته، انجام سه عمل قلب بسته با موفقیت در این بیمارستان انجام شد و در یک روز سه عمل را انجام داده اند. بیمارستان ظرفیت خوبی دارد که می تواند به مرور قوت خود را نشان دهد.

حافظی در پایان گفت: امیدوارم در طی زمانی کوتاه بتوانیم بخش چشم، زنان و زایمان را فعال کنیم، ان شاء الله با همکاری که با سازمان نظام پزشکی داشتیم و طی درخواست جذب متخصص بتوانیم بهتر فعالیت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha