کد خبر 203595
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

انتقادات در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

افزایش قیمت کالاهای اساسی/ مشکلات اقتصادی و معیشتی کمر مردم را شکست

افزایش قیمت کالاهای اساسی/ مشکلات اقتصادی و معیشتی کمر مردم را شکست

نمایندگان منتقد در صحن علنی مجلس با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی تصریح کردند: اصلاح قانون انتخابات ضروری است اما نه ضروری‌تر از مشکلات اقتصادی و معیشتی، که در حال حاضر کمر مردم را شکسته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه در نشست علنی یکشنبه 7 خردادماه مجلس، در تذکر شفاهی از افزایش قیمت کالاهای اساسی انتقاد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرغ 60هزار تومانی به 100 هزار تومان رسید و هیچکس به فکر کنترل بازار نیست.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان در منطقه سیستان و بلوچستان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس یازدهم که سبب روحیه وانرژی نمایندگان مردم شده است، تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام مجلس نسبت به اصلاح قانون انتخابات افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی و هئیت رئیسه خواستار رسیدگی به آبرسانی روستایی، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، معیشت مردم، تعیین تکلیف استخدام معلمان و نیروهای قراردادی، رفع مشکل جاده های روستایی و هزار مشکل ناگفته دیگر مردم داشت.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس یازدهم اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات ضروری است اما نه ضروری تر از مشکلات اقتصادی و معیشتی، که در حال حاضر کمر مردم را شکسته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha