کد خبر 203589
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

استقلال در فصل گذشته از اشتباهات داوری زیاد ضربه خورد/ این تیم دو برگ برنده نسبت به پرسپولیس دارد

استقلال در فصل گذشته از اشتباهات داوری زیاد ضربه خورد/ این تیم دو برگ برنده نسبت به پرسپولیس دارد

پیشکسوت استقلال در مورد دربی پیش روی پایتخت صحبت کرد و استقلال را برنده احتمالی این بازی می‌داند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در آستانه جام حذفی اظهار داشت: شکست در دربی دور برگشت لیگ کمی تیم را از لحاظ روحی دچار تزلزل کرد و این باعث شد در بازی مقابل صنعت نفت هم نتواند کیفیت همیشگی را ارائه دهد و این دو بازی استقلال را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد ولی در ادامه خدا را شکر تیم روی دور خوبی افتاد و ریکاوری شد. بازی های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی خصوصاً دو بازی با تراکتور و نساجی نشان داد استقلال در اوج آمادگی قرار دارد و این آمادگی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی در تیم وجود دارد. این بهترین اتفاق در آستانه فینال جام حذفی است.

وی در مورد تقابل با پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس تیم خوبی است ولی وضعیت استقلال را بهتر می‌بینم. نکته بعدی اینکه استقلال هم تشنه انتقام باخت در دربی لیگ است و هم تشنه کسب جام و این دو مزیت را نسبت به پرسپولیس برای این بازی دارد و من فکر می‌کنم استقلال شایسته پیروزی و قهرمانی در جام حذفی باشد و امیدوارم به این عنوان برسد. این تیم حقش است که یک جام حداقل در این فصل کسب کند.

پیشکسوت استقلال در مورد درخواست برای حضور داور خارجی در دربی هم توضیح داد: به هر حال استقلال در فصلی که گذشت از داوری و اشتباهات آن لطمه‌های زیادی خورد و حق دارد که به دنبال کاهش اشتباهات در فینال باشد. ما داوران خوبی داریم ولی خب در این فصل که گذشت کیفیت داوری خوب نبود و اشتباهات تاثیرگذار بیش از حد بود. امیدوارم فدراسیون فوتبال انتخاب درستی برای دربی و داور آن داشته باشد و چه داور ایرانی باشد چه خارجی روز کم اشتباهی در قضاوت دربی داشته باشیم.

فریبا در مورد حضورش در تمرین روز گذشته استقلال گفت: به درخواست باشگاه و شخص بیژن طاهری به تمرین رفتیم و دیداری با بچه ها داشتیم و تمرینات خوب و سرحالی از تیم دیدیم. همانطور که گفتم بچه ها خیلی انگیزه دارند و همین برگ برنده آنها در بازی خواهد بود. اصلاً انگار نه انگار این تیم کلی معوقات و طلب دارد و چند ماه پول نگرفته بود و انگیزه بچه ها و نشاط آنها خیلی بالا بود و این تعصبشان به تیم ستودنی است. امیدوارم با یک جام فصل را تمام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha