کد خبر 203515
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

دادستان: ۸۰۰ خانواده زیر پوشش حمایت از زندانیان یزد قرار دارند

دادستان: ۸۰۰ خانواده زیر پوشش حمایت از زندانیان یزد قرار دارند

دادستان یزد گفت: از بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده زندانی در شهر یزد با رصد و پالایش‌های صورت‌گرفته ۸۰۰ خانواده تحت‌ پوشش حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان استان قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدرضا حدادزاده در همایش نسیم مهر گفت: با سیاست دادگستری کل و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان شرایط لازم برای بازگشت ۳۰۰ زندانی غیر بومی به استان‌های خود فراهم شد که به طبع آن خانواه آنان نیز از استان مهاجرت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: توجه به توانمندسازی خانواده زندانیان به‌ویژه در حوزه اشتغال از سیاست‌های اصلی این انجمن است.

حداد زاده با تقدیر از حمایت‌های خیرین استان از انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: در این حوزه نیز تلاش شده تا از کمک خیرین در جهت تولید و اشتغال با هدف رسیدن به درآمد پایدار استفاده شود.

همایش نسیم مهر به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان به میزبانی کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد.

۲۳ زندانی محکوم مالی جرائم غیر عمد در سالجاری به همت ستاد مردمی دیه و با مشارکت نیکوکاران یزدی ازاد شدند؛ رقم بدهی زندانیان آزاد شده ۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود .

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و حدود چهار هزار زندانی دارد و هم‌اکنون ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha