کد خبر 203396
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان تولایی و آژوی دیدار کرد

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان تولایی و آژوی دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید محمد رضا تولایی و شهید محسن آژوی از شهدای نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام  با حضور در منزل شهیدان محمدرضا تولایی و محسن آژوی با خانواده این شهدای والا مقام نهاجا دیدار و گفتگو کرد.
 شهید محمد رضایی تولایی در سال ۱۳۵۳ در رشته ترابری به استخدام نهاجا درآمد و پس از دوره آموزش به پایگاه چهارم شکاری منتقل و مشغول به انجام وظیفه شد.
 با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه به منطقه عملیاتی شلمچه اعزام و در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیات شلمچه در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شد مفقودالاثر شد.

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان تولایی و آژوی دیدار کرد
 پیکر مطهر ایشان در سال ۹۳ به عنوان شهید گمنام در ستاد نهاجا تدفین و یک سال بعد در سال ۹۴ پس از آزمایش DNA این شهید شناسایی شد.
شهید محسن آژوی در سال ۱۳۳۲ در شیراز متولد شد و در  سال ۱۳۵۱ پس از اخذ دیپلم در رسته همافری به استخدام نهاجا درآمد و پس از طی دوره مقدماتی و با توجه به اینکه تسلط کافی به زبان انگلیسی داشت برای ادامه آموزش به کشور آمریکا اعزام و پس از ۱۸ ماه آموزش تکمیلی به کشور مراجعه و به عنوان استاد مراقبت پرواز مشغول انجام وظیفه شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر انجام وظیفه در بخش تبلیغات انجمن اسلامی پایگاه نیز فعالیت چشمگیری داشته و با آغاز جنگ تحمیلی نامبرده بارها به صورت داوطلب از طریق نیروی زمینی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در  سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کوشک بر اثر اصابت گلوله به افتخار شهادت نائل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha