کد خبر 203390
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

رژیم صهیونیستی شهر "غریبه‌ها" را در مرزهای مصر افتتاح می‌کند

رژیم صهیونیستی شهر "غریبه‌ها" را در مرزهای مصر افتتاح می‌کند

رسانه‌های صهیونیستی از طرح دولت تل‌آویو برای ایجاد شهری عظیم در مرزهای مصر با هدف جمع آوری افرادی خبر دادند که از مرزهای مصر نفوذ می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ روزنامه یسرائیل هیوم نوشت، این شهر برای پذیرش بیش از ۱۰۰۰۰ افراد نفوذی طراحی شده است که به مراکز اقامتی در منطقه جنوبی اراضی اشغالی منتقل خواهند شد.

برنامه ای برای این افراد نفوذی  طراحی شده است تا فرهنگ کامل رژیم صهیونیستی را در بسیاری از زمینه‌ها مانند زبان، تغذیه، سلامت روان، بهداشت عمومی و آموزش بیاموزند.

این روزنامه اسرائیلی نوشت با وجود چالش پیچیده، تا زمانی که دولت بودجه مناسبی را فراهم کند، این کار غیرممکن نیست.

این روزنامه نوشت: همزمان با مقدمات تأسیس «شهر غریبه ها» - نامی که روزنامه بر روی پروژه گذاشته است - نفوذ افراد به اراضی اشغالی از مرز مصر متوقف نمی شود و با وجود سیاست تبعید و دستگیری که آغاز شده است، در سه روز اول این هفته حدود ۲۵۰ نفر وارد اراضی اشغالی شده اند.

یک منبع امنیتی به «یسرائیل هیوم» گفت که سودان جنوبی یکی از کشورهایی است که بیشترین نفوذی از آن به اراضی اشغالی وارد می شوند و نفوذ افراد از اریتره و سودان شمالی نیز ادامه دارد.

این روزنامه نوشت، در حال حاضر ۲۰۰۰۰ زندانی در بازداشتگاه "شفاس" زندانی هستند و قرار است ظرف کمتر از یک سال اداره زندان ها مسوولیت ۲۰۰۰۰ تن دیگر را نیز برعهده بگیرد اما این مدت زمان کوتاه است و این هیئت نمی تواند به تنهایی این روند را اجرا کند.

این روزنامه نوشت، در همین راستا اداره زندان خواستار جذب ۱۰۰۰ زندانبان دیگر است و در حال حاضر امکان پذیرش ۱۰۰۰ سرباز از ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد که به عنوان نگهبان اجباری زندان فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha