کد خبر 203346
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

حمزه شلمزاری در گفتگو با «حیات»: 

واگذاری زمین رایگان، سبب ساخت و ساز مسکن  می شود

واگذاری زمین رایگان، سبب ساخت و ساز مسکن  می شود

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام صحیح دولت و مجلس در واگذاری زمین رایگان، سبب ساخت و ساز مسکن خواهد شد.

قدرت الله حمزه شلمزاری عضو کمیسیون داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به اینکه در حال حاضر مسکن از دغدغه های مهم مردم است، گفت: متاسفانه امروزه هزینه های بالای زمین، سبب افزایش هزینه مسکن شده است و مهمترین مشکل مردم برای مسکن دار شدن، خریداری زمین است. 

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: همراهی دولت و مجلس سبب ایجاد اتفاقات مناسبی در ارائه زمین رایگان، به سازمان مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و اقشار دهک یک تا سه، بوده است. 

حمزه شلمزاری با اشاره به اینکه واگذاری زمین رایگان برای ساخت مسکن به دو نحو انجام می گردد، گفت: در برخی از مناطق ساخت مسکن از طریق برون سپاری و پیمانکار انجام شده و یا زمین به افراد تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و...  داده می شود، که این اتقاق مهم سبب حذف قیمت زمین از مسکن خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: اقدام موثر دولت و مجلس، واگذاری تسهیلات برای ساخت مسکن است. براین اساس ارائه تسهیلات بلاعوض از اقدامات مهم برای ساخت مسکن در مناطق محروم، روستاها و شهرهای کوچک خواهد بود. همچنین  با توجه به پیگیری ها انجام شده و ارائه تسهیلات به موقع از سوی بانک ها به افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و... امیدواریم شاهد ساخت و ساز آسان مسکن در کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha