کد خبر 203341
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

ادعای ارتش صهیونیستی درباره سرنگونی یک کوادکوپتر

ادعای ارتش صهیونیستی درباره سرنگونی یک کوادکوپتر

ارتش رژیم موقت صهیونیستی مدعی شد که کوادکوپتر را که از لبنان حرکت کرده بود، سرنگون کرده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ ارتش رژیم موقت صهیونیستی بعد از ظهر امروز پنجشنبه مدعی شد که یک کوادکوپتر را سرنگون کرده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از ارتش صهیونیست گزارش داد که این کوادکوپتر، پس از اینکه از حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی عبور کرده بود، سرنگون می‌شود.
 

صهیونیستها مدعی هستند که مبدأ حرکت این کوادکوپتر از لبنان بوده است. این در حالی است که منابع لبنانی این مسئله را تأیید نکرده‌اند. تصویر زیر هم از این ریزپرنده منتشر شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این هم در اردیبهشت ماه گذشته، اعلام کرد که نیروهای این رژیم به اشتباه یک پهپاد اسرائیلی را در نزدیکی مرز غزه سرنگون کرد؛ هر چند که در ابتدا به حمله اشتباهی خود اذعان نکرده بود.

صهیونیستها مدتی است که در قالب یک فضاسازی رسانه‌ای، مدعی هستند که حزب الله در تدارک یک حمله به فلسطین اشغالی است؛ شبکه ۱۳ این رژیم هم امروز مدعی شد که حزب الله قصد دارد این حملات را از لبنان و سوریه انجام دهد.

این شبکه همچنین مدعی شد که نیروهای گروه «الرضوان» حزب الله از یک سال پیش در حال نزدیک شدن به مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی هستند و این مسئله باعث نگرانی سران صهیونیست شده است.

به ادعای این شبکه، نیروهای الرضوان برای عبور از نوار مرزی و تسلط بر شهرکها اسرائیلی آموزش دیده‌اند و مواضع نظامی زیادی در نوار مرزی احداث کرده‌اند. البته برخی از سران صهیونیست از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هم به تازگی مدعی شده بود که برای «دشمنان» خود، غافلگیریهایی در نظر دارند، ولی امروز یک منبع اسرائیلی اذعان کرد که این رژیم هیچ برنامه‌ای برای هیچ اقدام نظامی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha