کد خبر 203321
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

حزب‌الله:

اسرائیل نگران آینده خود است

اسرائیل نگران آینده خود است

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بابت آینده خود احساس نگرانی می‌کند. قرار است دبیرکل حزب‌الله نیز امشب به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان سخنرانی کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در یازدهمین کنفرانس گردهمایی جهانی حمایت از مقاومت اظهار کرد: اسرائیلی‌ها بابت آینده خود احساس نگرانی می‌کنند.

امین السید در ادامه گفت: سرنوشت منطقه را شکست خوردگان رقم نمی‌زنند و ما باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم سرنوشت منطقه را تعیین کنیم.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان افزود: دشمن از درب‌های مختلفی وارد منطقه شد تا خاورمیانه جدیدی را ایجاد کند اما منطقه ما توانست تمامی طرح‌های دشمنان را ناکام بگذارد.

رادیو "النور" لبنان اعلام کرد، یازدهمین کنفرانس گردهمایی جهانی حمایت از مقاومت امروز پنج‌شنبه به مناسبت جشن مقاومت و آزادی آغاز شده است.

امروز بیست‌وسومین سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ مه سال ۲۰۰۰ است.

به همین مناسبت قرار است سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعت ۸:۴۵ عصر امروز به وقت بیروت به مناسبت این روز سخنرانی کند.

افکار عمومی در اراضی اشغالی همانند لبنانی‌ها، اعراب و تصمیم‌گیرندگان سیاسی جهان منتظر مطالبی هستند که نصرالله به این مناسبت مطرح خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان روز یکشنبه در چارچوب فعالیت‌های مربوط به این جشن، رزمایشی با سلاح جنگی در جنوب لبنان اجرا کرد که موجب خشم رژیم صهیونیستی شد.

در این رزمایش نیروهای حزب‌الله با تخصص‌های نظامی مختلف شرکت کردند و از سلاح‌ها، موشک‌ها و خودروهای زرهی حزب‌الله رونمایی شد.

رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از پیام این رزمایش، به قدرت و توان مقاومت و ضعف خود و جبهه داخلی برای هرگونه جنگی در آینده اذعان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha