کد خبر 203306
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

سردار عظیمی فر در مراسم گردهمایی مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

من نیز عشایر زاده ای هستم که برای دفاع از میهن و آزاد سازی خرمشهر جنگیدم

من نیز عشایر زاده ای هستم که برای دفاع از میهن و آزاد سازی خرمشهر جنگیدم

معاون رزمی مهندسی سپاه پاسداران، با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: من عشایر زاده ای هستم که دوران تحصیلات دانشگاهی خود را زمان انقلاب رها کرده و برای دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب به سپاه پاسداران پیوسته و برای آزاد سازی خرمشهر جنگیدم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، سردار عظیمی فر معاون زرهی مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس انسداد مرزهای کشور با حضور در مراسم گردهمایی سراسری مدیران، و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: من عشایر زاده ای هستم که دوران تحصیلات دانشگاهی خود را زمان انقلاب رها کرده و برای دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب به سپاه پاسداران پیوسته و دین خودم را به میهن و به نمایندگی از عشایر و روستاییان ادا کردم. 

وی در ادامه بیان کرد :از همان ابتدا در راستای امنیت کشور همراه و هم قدم با عشایر و روستائیان در راستای امنیت پایدار کشور حرکت کرده و وارد عمل شدم.
سردار عظیمی فر در ادامه تصریح کرد: من به عنوان خادم و مدافع مردم و سرزمینم در سه مرحله در خرمشهر جنگیدم، ابتدا اوایل انقلاب که کنسولگری عراق شیطنت هایی را در خرمشهر انجام داد که ختم به درگیریهایی شد.مرحله دوم، روز دوم جنگ و درگیری های خرمشهر و نهایتا 4 آبان آن دوره مجروح شدم و به پشت جبهه بازگردانده شدم.

این رزمنده و سردار جنگ با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر به امام ره و مقام معظم رهبری، تصریح کرد :دیروز 3 خرداد مصادف با روز آزاد سازی خرمشهر، روز شهادت تعداد زیادی از رزمندگان ایلات و عشایر و روستاییان بود که نمایندگان آنها امروز در این همایش حضور دارند بود که یاد و خاطره آن شهدای بزرگوار را گرامی می داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha