کد خبر 203292
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با «حیات»:

رزومه وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش قابل قبول است/ صحرایی اگر برنامه‌های خوبی ارائه دهد، از وی دفاع خواهم کرد

رزومه وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش قابل قبول است/ صحرایی اگر برنامه‌های خوبی ارائه دهد، از وی دفاع خواهم کرد

مهرداد ویس کرمی گفت: نظر شخصی من نسبت به ایشان منفی نیست و طبق بررسی هایی که داشتم متوجه شدم که رزومه خوب و قابل قبولی دارند.

مهرداد ویس کرمی؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با بیان اینکه بنده شخصا در حال جمع‌آوری اسناد و مدارک و بررسی موضوع هستم گفت: تا به الان جلسه‌ای به صورت رسمی با آقای صحرایی برای بیان برنامه هایشان برگزار نشده است، ما منتظر هستیم تا ایشان در کمیسیون آموزش حضور یابند و برنامه های خود را ارائه دهند.

رزومه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خوب و قابل قبول است

وی ادامه داد: نظر شخصی من نسبت به ایشان منفی نیست و طبق بررسی هایی که داشتم متوجه شدم که رزومه خوب و قابل قبولی دارند.

عضو کمیسیون آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار حیات مبنی بر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از بعضی سخت‌گیری‌ها در قبال وزرای معرفی شده به مجلس پرهیز شود گفت: مجلس وظیفه دارد تا دقت بیشتری برای انتخاب وزرا داشته باشد ولی منظور حضرت آقا «مته به خشخاش گذاشتن» است که پرهیز از سختگیری های بی حد و اندازه در قبال وزرای پیشنهادی است نه سهل انگاری.

ویس کرمی عنوان کرد: ما بیشتر از سخت گیری، بایستی حواس مان باشد که تحت تاثیر فضاهای کاذب ساختگی قرار نگیریم و مسائل و مطالبات شخصی را از این صلاحیت ها حذف کنیم، در شرایط کنونی انتظار معجزه از هیچ یک از وزرا نداشته باشیم و با توجه به وضع موجود، قضاوت کنیم.

نبودن وزیر به ضرر مجلس و مردم است

وی تاکید کرد: نبودن وزیر در یک وزراتخانه هم نظارت مجلس را مختل میکند و قطعا به ضرر مجلس و مردم است و به دلیل عدم دسترسی به وزیر ممکن است اتفاقات و تخلفاتی هم صورت گیرد.

ویس کرمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد و سوابقی که داشتند در مجموع نگاه بنده به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منفی نیست و باید منتظر ماند تا ایشان برنامه های خود را ارائه دهند اگر قابل قبول باشد از ایشان دفاع خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha