کد خبر 203251
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه فجر مطرح شد؛

به تعداد شهدای جبهه مقاومت و امت اسلامی می توانیم فیلم بسازیم

به تعداد شهدای جبهه مقاومت و امت اسلامی می توانیم فیلم بسازیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: به تعداد شهدای جبهه مقاومت و امت اسلام ظرفیت داریم فیلم بسازیم تا در این جنگ نابرابری که دشمن از همه ظرفیتهایش استفاده میکند و ارزشهای اسلامی را هدف قرار می‌دهد، مقابله کنیم.

به گزارش سید امیرحسین امامی: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم ایثار با حضور سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و  فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از هنرمندان داخلی و خارجی  در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اعیاد دهه کرامت را به همه حاضران تبریک می گویم‌. خداوند در قرآن کریم امر فرموده است که در مقابل دشمنان باید مقابله کرد، در جنگ اقتصادی راهکار مبارزه اقتصادی است و در جنگ فرهنگی نیز راهکار مبارزه فرهنگی است. 

وی افزود: سجده شکر به خاک می ساییم که خداوند توفیق داد در جوار امام رضا (ع) برگزاری نخستین جشنواره فیلم ایثار را داشته باشیم. ضمن شکرگزاری از این توفیق الهی در برگزاری این جشنواره، امیدواریم مقدمه ای برای حرکتهای جدی تر و بلند تر در این زمینه باشد.

حسن‌زاده افزود: ما ظرفیتهای بسیاری در جبهه مقاومت داریم که فیلم و فیلمنامه بسازیم که هنوز از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است. چند سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد و فیلمی که برای ایشان ساخته شده باشد، بیرون نیامده است. ما به تعداد شهدای جبهه مقاومت و امت اسلام ظرفیت داریم فیلم بسازیم تا در این جنگ نابرابری که دشمن از همه ظرفیتهایش استفاده میکند و ارزشهای اسلامی را هدف قرار داده است، مقابله کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: جشنواره کذایی کن و فیلم موهن عنکبوت مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) را هدف قرار دادند؛ راهکار مقابله با این هجمه ها، جشنواره ای مانند فیلم ایثار است. امیدواریم گام های موثرتری در این زمینه برداشته شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha