کد خبر 203218
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

کارکرد حوزه هنری به تربیت نیروی توانمند است

کارکرد حوزه هنری به تربیت نیروی توانمند است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کارکرد حقیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی توجه و بها دادن به تربیت نیروی انسانی توانمند است تا اهداف ارزشی و انقلابی به شایستگی به پیش برود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ امیر رجبی ظهر چهارشنبه در آئین سنگرسپاری حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: در دوران مسئولیت هشت ساله در حوزه هنری که خود را متعلق به آن مجموعه می‌دانم، تمام تلاشمان را کردیم تا با جذب نیرو و تربیت بهترین افراد در حوزه‌های مختلف بتوانیم به اهداف متعالی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار تولید آثار فاخر مذهبی، دینی و انقلابی به ویژه در بخش ادبیات پایداری و تولید آثار ارزشمند شفاهی در این حوزه، سعی ما بر این بوده تا از هنرمندان و فعالان بخش فرهنگی حمایت شایسته‌ای را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حضور در مراسم‌های مختلف و مشارکت در طرح‌های هنری و فرهنگی را با نگاه تحولی یادآور شد و گفت: امیدواریم حرکت تحولی شروع شده در حوزه هنری به دست مدیریت جدید این حوزه به انجام رسیده و با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های شکل گرفته بتوان بیشترین جذب منابع را انجام داد.

رجبی افزود: هر چند سهم استان از هنر انقلاب اسلامی کم بوده اما در این هشت سال تلاش کردیم تا این سهم را اعتلا ببخشیم و قطعاً در سال‌های اخیر با همگرایی دستگاه‌های فرهنگی و جبهه متحد شکل گرفته در این حوزه بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروهای حوزه هنری تعلق خاطر و تعصب جدی به این حوزه دارند و این خود بزرگترین مزیتی است که می‌توان از آن به نفع توسعه فرهنگی و هنری استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل فعال‌سازی تمامی بخش‌های حوزه هنری را در دوره مسئولیت خود یادآور شد و اضافه کرد: تلاش کردیم تا در حد وسع و توان و به تناسب شرایط فرهنگی و تمدنی استان اردبیل به تولید آثار متنوع دست بزنیم که یک جهش خوبی را در این سال‌ها هم به شکل نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری شاهد بودیم.

«امیر رجبی» بعد از هشت سال مسئولیت، بهمن ماه سال گذشته به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منصوب و فعالیت خود را در این سنگر آغاز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha