کد خبر 203191
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

نسل جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

نسل جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از ترکیب جدید مانیتورهای هوشمند خود برای سال 2023 رونمایی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ این مانیتورها قرار است پاسخگوی کاربردهای مختلف کاربران مانند بازی، تماشای فیلم و کار حرفه‌ای باشند. سامسونگ برای این سری از مانیتورهای خود که مانیتور هوشمند M8 در صدر آن‌ها قرار دارد، از آی‌مک الهام گرفته است. 

سامسونگ نسل جدید مانیتورهای هوشمند خود را معرفی کرده است. مانیتورهای جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل بروزرسانی شده و خصوصیات جدید متعددی دارند. بهترین مانیتور هوشمند معرفی شده توسط سامسونگ را باید M8 دانست که از رزولوشن 4K برخوردار است. 

مشخصات مانیتور هوشمند M8 سامسونگ

مانیتور هوشمند M8 در دو سایز 32 و 27 اینچی به بازار عرضه می‌شود. هر دو سایز به نمایشگر 4K مجهز شده‌اند و از طراحی زیبا و ظریف برخوردارند. نمایشگر ضخامتی تنها 11.4 میلی‌متری دارد و تا 75 درصد از مدل قبل نازک‌تر است.

نسل جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

پایه مانیتور هوشمند M8 از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار شده و 90 درجه نیز می‌چرخد. مدل 2023 مانیتور M8 سامسونگ از فناوری +HDR 10 پشتیبانی می‌نماید و به روشنایی 400 نیت دست پیدا می‌کند. این مانیتور قادر است تا 99 درصد فضای رنگی sRGB را نیز بپوشاند. 

نرخ بروزرسانی 60 هرتزی، زمان پاسخ‌دهی 4 میلی‌ثانیه و 1.07 میلیارد رنگ، دیگر خصوصیات مانیتور M8 سامسونگ هستند. این دستگاه برای اتصال، به یک درگاه میکرو HDMI، دو پورت USB-C، وای فای و بلوتوث مجهز شده است. 

نسل جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

وبکم مانیتور M8 از رزولوشن 2K برخوردار شده و از فناوری زوم خودکار و رهگیری چهره پشتیبانی می‌نماید. میکروفون نیز با دستیار صوتی الکسا سازگاری دارد. 

مشخصات مانیتور هوشمند M7 و M5

دیگر مانیتور این سری یعنی مانیتور هوشمند M7 سامسونگ نیز در دو مدل 32 و 27 اینچی به بازار می‌آید. این مانیتور رزولوشن یکسانی با M8 دارد اما به روشنایی 300 نیت و HDR 10 به جای +HDR 10 محدود شده است. 

این مانیتور همچنین از دوربین داخلی برخوردار نیست. مانیتور M5 نیز با رزولوشن پایین‌تر Full HD به دست کاربران خواهد رسید. حداکثر روشنایی آن نیز به 250 نیت می‌رسد. این دستگاه میکروفون داخلی ندارد و طراحی آن نیز مانند دیگر محصولات این سری زیبا نیست.

نسل جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

مانیتور هوشمند M5 همچنین به جای HDMI 2.0 به HDMI 1.4 مجهز شده است. فروش مانیتورهای این سری از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

قیمت مانیتورهای هوشمند سامسونگ

مدل‌های 27 اینچی مانیتور هوشمند سامسونگ قیمت پایین‌تری دارند. مانیتور M5 با قیمت 280 دلار عرضه خواهد شد و دو مانیتور هوشمند M7 و M8 نیز به ترتیب قیمتی 550 و 650 دلاری خواهند داشت. مدل 32 اینچی M5 نیز قیمتی 300 دلاری دارد. M7 و M8 نیز با قیمت 600 و 700 دلار در این سایز به فروش خواهند رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha