کد خبر 203135
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

شماتیک/ ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل نساجی

شماتیک/ ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل نساجی

استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی باید امروز از سد نساجی عبور کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات، با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال حالا فقط مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی را در پیش داریم و به همین منظور تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز به مصاف نساجی می‌رود. آبی‌ها که قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند قصد دارن درد جام حذفی جبران مافات کنند و صعودشان به فینال از مسیر نساجی می‌گذرد.

در ترکیب امروز استقلال سیدحسین حسینی همچنان گزینه بدون جانشینی است و ساپینتو از سیدحسین در درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد و یک خط جلوتر در خط دفاع ساپینتو مثل هفته های اخیر از حسین مرادمند به ترکیب اصلی استفاده می‌کند و احتمال می‌رود در کنار او رافائل سیلوا زوج وی در خط دفاعی باشد.

در سمت راست کوین یامگا ظاهرا همچنان مصدوم است و شرایط بازی ندارد و در نبودی وی صالح حردانی فعلا گزینه کادر فنی برای حضور به جای اوست. در سمت چپ نیز همچنان جعفر سلمانی بازی خواهد کرد و سرمربی پرتغالی اعتقادی به تغییر در این پست ندارد.

با بهبود روزبه چشمی احتمالا او در ترکیب ثابت حضور دارد و آرش رضاوند هم احتمالاً به ترکیب آبی ها برگردد و یک خط جلوتر هم مثل همیشه سعید مهری نیز در کنار آنها انجام وظیفه می‌کند، وینگرهای بوشهری بازیکنان غیر قابل جایگزین تیم ساپینتو هستند. مهدی قایدی و محمد محبی دو بازوی سمت و چپ و راست ارسلان مطهری هستند که احتمالا امروز به پیمان بابایی ترجیح داده خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری

شماتیک/ ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل نساجی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha