کد خبر 203131
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

قاسمی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

هفته های فرهنگی و استیج ایران؛ دو ویژه برنامه ستاد گردشگری شهرداری تهران برای اوقات فراغت تابستان

هفته های فرهنگی و استیج ایران؛ دو ویژه برنامه ستاد گردشگری شهرداری تهران برای اوقات فراغت تابستان

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران با تشریح ویژه برنامه های تابستان اعلام کرد: قرار است در اوقات فراغت تابستان ستاد گردشگری تهران با ایجاد دو ویژه برنامه هفته های فرهنگی و استیج ایران ایام خوشی را برای شهروندان تهرانی تداعی کند.

امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات» با تشریح ویژه برنامه های گردشگری مجموعه مدیریت شهری برای شهروندان تهرانی گفت: متاسفانه عده ای از شهروندان تصور می کنند وظیفه ستاد گردشگری شهرداری تهران تنها منوط به ویژه برنامه های دوره ایی مانند ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است. درصورتی که این باور صحت ندارد ما برای تمام 52 هفته سال برنامه تفریحی_ گردشگری تدارک می بینیم.

وی افزود: در واقع جوری برنامه ها را در مراکز گردشگری شهر راهبری می کنیم که هر روز دغدغه ساخت ویژه برنامه های متنوع برای شهروندان تهرانی را داشته باشیم.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران مطرح کرد: موضوع گردشگری با فراغت مردم رابطه مستقیم دارد و مردم تمایل دارند از برنامه های گردشگری شهر استفاده کننده از این رو تاکید معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و ستاد گردشگری ایجاد برنامه های مفرح برای شهروندان پایتخت است.

قاسمی با اشاره به سامانه های نشاط شهرداری تهران در ادوار گذشته تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد سامانه هفته های فرهنگی را با همکاری سایر کلانشهرهای کشور در فصل تابستان آغاز کنیم و با کمک این کلانشهرها هر هفته یک غرفه را در اختیار استان مربوطه قرار دهیم تا شهروندان بتوانند از آداب و آیین و سوغات سایر شهرهای کشور بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای لحظه لحظه فراغت شهروندان ویژه برنامه تدارک دیده است، افزود: ما به عنوان ستاد گردشگری مصمم هستیم که شهروندان هیچ لحظه را بدون برنامه های مفرح و شاد سپری نکنند.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد: قرار است با ایجاد استیج هایی به نام ایران در برخی از اماکن شهری ویژه برنامه های متعددی را برای شهروندان اجرا کنیم. همچنین ستاد گردشگری در پی تدارک برنامه های مفرحی به مناسبت هفته تهران، هفته گردشگری و نمایشگاه گردشگری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha