کد خبر 203098
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

اجرای هزار و ۴۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

اجرای هزار و ۴۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اجرای یک‌هزار و ۴۳۰ عنوان برنامه مرتبط با دوران دفاع‌مقدس در این استان تدوین شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری روز سه‌شنبه به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این برنامه‌ها در ۷۳ فعالیت محوری تعریف شده‌اند و اجرای برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری در هفت بخش هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای، شعر و خاطره، کتاب، همایش و یادواره، نشست‌های تخصصی، فیلم و تئاتر و عمرانی است.

وی افزود: برگزاری آیین نکوداشت خانواده شهداء و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک، یادواره‌های شهداء به‌صورت شهرستانی، تجلیل از خانواده شهداء، اردوهای جهادی، عطرافشانی گلزار شهداء، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره و روایت‎‌گری، نشست‌های تبیینی و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع‌مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

ذوالفقاری فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در تمامی عرصه‌ها برای یأس و نااُمیدی مردم ایران فعالیت می‌کند و در این راستا تنها راه مقابله با دشمن بهره‌گیری از تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس و شنیدن پیام شهیدان است.

 در این آیین کتاب "نقش زنان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس" نوشته نرگس آل‌مؤمن دهکُردی رونمایی شد.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع‌مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha