کد خبر 203097
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

نصب سه المان جدید در شهر زنجان تصویب شد

نصب سه المان جدید در شهر زنجان تصویب شد

نصب سه المان "گله آهو"، "گلدان ملیله" و "آفتابه لگن" که بیانگر فرهنگ، هویت و صنایع دستی زنجان است در جلسه روز سه شنبه شورای این شهر به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ رییس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر، افزود: سوم خرداد از روزهای به یاد ماندنی تاریخ انقلاب اسلامی است و یکی از نقاط عطف آن به شمار می رود.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر، آزادی شهر نبود، اضافه کرد: این روز، تجلی اراده یک ملت بود که رزمندگان اسلام در این روز با توکل بر خدا بر دشمن غلبه کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس در برابر تمامی کشورهای منطقه، دولت های غربی و آمریکا ایستاد و استکبار جهانی با تمامی توان از دشمنان ملت ایران حمایت کرد.

وی اظهار داشت: اتحاد ملت ایران و توکل بر خدا به آزادسازی خرمشهر منتهی شد و این روز مهم، از اهمیت زیادی برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: آزادسازی خرمشهر پیروزی ملتی بود که توانست بر سر آرمان ها و پیمان های خود ایستادگی کند.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان شامل احداث تقاطع های غیر همسطح محور شهیدان کریمی در این روز کلنگ زنی می شود که در مدت ۲ سال به بهره برداری می رسد.

همچنین در جلسه امروز استعفای انسیه ابوبصیری عضو شورای شهر زنجان پذیرفته شد که چند روز پیش برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha