کد خبر 203096
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

تامینی: استعفا نمی‌کنم و به کارم در فدراسیون ادامه می‌دهم/ از پریدر شکایت کردم، اما نمی‌خواهم شطرنج از حضورش محروم‌ شود

تامینی: استعفا نمی‌کنم و به کارم در فدراسیون ادامه می‌دهم/ از پریدر شکایت کردم، اما نمی‌خواهم شطرنج از حضورش محروم‌ شود

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در شرایط کنونی استعفا نمی‌کنم و به کارم در فدراسیون ادامه خواهم داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ نشست خبری رقابت‌های شطرنج غرب آسیا امروز با حضور رئیس، مسؤول کمیته مسابقات، مسؤول کمیته فنی و خزانه‌دار فدراسیون و اصحاب رسانه برگزار شد.

حسن تامینی، رئیس فدراسیون شطرنج در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: برای اولین بار میزبان مسابقات غرب آسیا شدیم. از فدراسیون هایی هستیم که خبرهایی بیرون می رود که شاید خوشایند نباشد. برخی موارد باید شفاف سازی شود. دل‌مان می‌خواهد نام اتاقی در فدراسیون را به نام خبرنگاران بگذاریم که اگر روزی از اینجا عبور کردند هم بیایند و باهم شطرنج بازی کنیم. کافه شطرنج را هم راه اندازی کرده ایم تا آموزش رایگان به خانواده‌ها بدهیم.

رئیس فدراسیون شطرنج درمورد تعیین سرمربی تیم ملی، عنوان کرد: حضور مربی خارجی از دغدغه های ما است. چندی پیش یک مربی را از ارمنستان آوردیم که در ابتدا اسقتبال خوبی از وی نشد و در ادامه شرایط تغییر کرد و ورزشکاران خواهان ادامه همکاری با وی شدند. با وزارت و کمیته مذاکره کردیم و مبلغی به ما کمک شد و مابقی هزینه‌ها را خودمان دادیم. در شرایط کنونی هر مربی نمی‌تواند ورزشکاران ما را پوشش دهد. توافقنانه ای بین ما و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بسته شد که ما حتما از مربی خارجی استفاده کنیم. همزمان یک اسپانسری هم پیدا شد و اگر مربی را برای کرمان بیاورید ما می توانیم مبل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha