کد خبر 203092
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

فرماندار: ۱۵ تن مرغ منجمد در شهرستان فامنین توزیع شد

فرماندار: ۱۵ تن مرغ منجمد در شهرستان فامنین توزیع شد

فرماندار فامنین گفت: هفت تن برنج، ۱۵ تن مرغ منجمد و ۶ تن شکر تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون در شهرستان فامنین توزیع شده که با توزیع عادلانه این اقلام رضایت‌مندی مردم را تا حدودی به دنبال داشته است.

 به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سید روح الله حسینی روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه شهرستان فامنین کمترین پرونده تعزیراتی در استان را دارد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۶۵۰ فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه شهرستان توسط کارشناسان اداره کل تعزیرات انجام شده و ۱۳ فقره تخلف ثبت شده است. ️

وی ادامه داد: براساس نتایج طرح نظارتی عرضه و خدمات واحدهای صنفی، شهرستان فامنین در سال جاری کمترین پرونده تعزیراتی در استان را دارد که این موضوع نشانگر تدین و انصاف مردم فامنین است. ️

فرماندار فامنین با تاکید بر اینکه بحث توزیع مرغ یکی از مسائل مهم شهرستان است اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسوولان شهرستان این مشکلات به زودی مرتفع و مرغ‌های تولیدی در شهرستان کشتار و به بازار عرضه خواهند شد.

حسینی اظهار داشت: همواره باید نظارت بر بازار، کیفیت اقلام و قیمت ها وجود داشته باشد و نظارت بر توزیع و بررسی روزانه موجودی کالاهای مورد نیاز شهروندان در واحدهای عرضه همچون فروشگاه ها و مغازه ها به عنوان شاخص مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین شهرستان نباید نسبت به ریزترین مسائل مربوط به بازار در سطح شهرستان غافل باشند گفت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تلاش مضاعف برای مناسب‌سازی قیمت ها، کنترل گرانی و برخورد با گرانفروشان آمادگی صددرصدی دارد.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان در ۴۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha