کد خبر 203079
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ساخت ترمینال جدید فرودگاهی کیش نتیجه اعتماد به جوانان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ساخت ترمینال جدید فرودگاهی کیش نتیجه اعتماد به جوانان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اقدامات مثبت دولت در منطقه گفت: ترمینال پیشرفته و جدید فرودگاه کیش نمادی زیبا از اعتماد به مهندسان جوان داخلی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که باید الگویی برای سایر مناطق باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین «محمد عبادی زاده» به همراه «سعید پورزادی» سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از طرح‌های عمرانی جزیره کیش، اظهار کرد: ساخت ترمینال جدید این فرودگاه به دست مهندسان ایرانی از نظر حجم و گستردگی کار، ستودنی و دستاوردی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: ترمینال جدید فرودگاه کیش می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های بسیار موثر برای ایجاد ارتباط و حمل و نقل هوایی در کریدور شمال به جنوب نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز امیدواری کرد که مجموعه فرودگاهی کیش در سطوح بین المللی و منطقه‌ای نیز بتواند خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه دهد.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی در حال احداث در جزیره کیش، گفت:‌ اتفاق تازه و شایسته‌ای در این جزیره زیبا در حال رخ دادن است که منجر به تقویت حوزه گردشگری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین «عبادی‌زاده» با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش و نقش تاثیر گذار آن در جذب گردشگر ورزشی اظهار کرد: مجموعه‌های ورزشی کیش این امکان را فراهم کرده تا تیم‌های ورزشی و ورزشکاران به جای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایر کشورها، میهمان جزیره کیش باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha