کد خبر 203076
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

در یک جنگ شناختی قرار داریم/ جهاد تبیین یک فریضه عمومی است

در یک جنگ شناختی قرار داریم/ جهاد تبیین یک فریضه عمومی است

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر اینکه در یک جنگ شناختی قرار داریم، گفت: جهاد تبیین یک فریضه عمومی می باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علیرضا پناهیان، با بیان اینکه در یک جنگ شناختی قرار گرفته ایم و دشمن کوچکترین مسائل کشور را غفلت نمیکند، افزود: در تک تک حوادث کشور دشمن استفاده ابزاری خود را می کند و ما در این نبرد رسانه ای ضعف اساسی داریم.

وی با اشاره به تبلیغات قوی دشمن در تغییر محاسبات مردم و مسئولین اظهار داشت: ۳۷۰هزار کرسی مدیریتی در کشور وجود دارد که از این تعداد تنها سه هزار پرونده تخلفاتی مدیران در دست رسیدگی است و این میزان حتی یک درصد مجموع کرسی مدیریتی کشور نمی‌شود.

پناهیان ضمن بیان اینکه با تبلیعات سوء دشمن تفکر غالب در بین مردم فساد گسترده است، گفت: این تفکر شبانه روز بدنبال این است که فساد اداری کشور را غیرقابل درمان جلوه بدهد و احساس بدبینی را ترویج دهد.

معاون سیاسی سپاه استان ادامه داد: مقام معظم رهبری فریضه جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی را مطرح کرد و آن را برای همه اقشار جامعه وظیفه دانست.

پناهیان ضمن اشاره به اینکه کشور دوران خاصی را سپری می کند، ادامه داد: ایران تهدید کننده هژمونی نرم آمریکا است و با عضویت در اجلاسیه جهانی شانگهای و دیگر مجامع بین المللی و تشکیل کریدور شرق به غرب و حضور در قطب بندی های جدید و پیشنهاد برای دلارزدایی در روابط تجاری و اقتصادی در نظم نوین جهانی بعنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می کند.

وی با تأکید بر اینکه مداد العلماء واقعاً أفضل من دماء الشهداء می باشد، تصریح کرد: در شرایط پیش روی کشور و برای انجام جهاد تبیین و هدایت افکار عمومی اصحاب رسانه استان عهده دار مسئولین شوند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه دشمن پای صندوق های رأی را نشانه گرفته است، اضافه کرد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی کشور وزن کشی دیگری است که با مشارکت اصحاب رسانه در جذب حداکثری و حضور مردم در روز رأی گیری و انتخاب اصلح بار دیگر ناکامی دشمنان رقم خواهد خورد.

پناهیان تصریح کرد: جایگاه زن در اسلام، تشریح اقدامات اقتصادی و دست آوردهای دولت، حجاب و عفاف و جوانی جمعیت از جمله مسائلی است که با حضور اهالی رسانه نتایج مطلوب حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم آینده اقتصادی کشور را روشن ترسیم کنند مشکلات فعلی را قبول می کنند و در برنامه های دولت پیش قدم می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha