کد خبر 202938
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

محمودوند در گفتگو با «حیات»؛

فرزندان ایران با جانشان از خاکشان محافظت کردند/ اقتدار نیروهای نظامی ایران مهر بطلان بر خیالات دشمنان

فرزندان ایران با جانشان از خاکشان محافظت کردند/ اقتدار نیروهای نظامی ایران مهر بطلان بر خیالات دشمنان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت 5 فرزند برومند ایران در سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه مقتدرانه ایران در سطح جهان در حد شعار نبوده بلکه قدرت نظامی و امنیتی ما در تاریخ، مهر بطلانی بر خیالات دشمنان زده است.

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات ضمن عرض تسلیت شهادت 5 مرزبان برجک مزه سر سراوان گفت: در تاریخ 31 اردیبهشت ماه گروه تروریستی که از مرز پاکستان قصد ورود به کشورمان را داشتند، با مرزبانانمان در سیستان و بلوچستان درگیر شدند که متاسفانه در پی این درگیری دو گروهبان و سه سرباز وظیفه به شهادت رسیدند، سربازان ما جان خود را فدا کردند اما اجازه ورود تروریست ها را به خاک کشورمان ندادند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مرز همه کشورها ناامنی وجود دارد اما در این منطقه و مرز مشترک ایران با افغانستان و پاکستان شاهد کمبود امنیت هستیم.

وی افزود: مستشاران نظامی و امنیتی کشورمان بارها با مسئولین کشورهای همسایه برای استحکام بخشیدن امنیت مرزها نشست داشته‌اند، براین اساس امیدواریم قوه عاقله و نهاد تصمیم گیری در هر دو کشور به جمع بندی منطقی و راه حلی برای رفع این جنایت‌ها در پیش داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران کشور قدرتمند، نظامی و امنیتی در خاورمیانه است لذا شهادت 5 فرزند برومند ایران زمین، برای گروهک های تروریستی بی جواب نخواهد ماند.

محمودوند گفت: جایگاه مقتدرانه ایران در سطح جهان و بین الملل در حد شعار نبوده است بلکه قدرت نظامی، امنیتی و علمی ما در تاریخ، مهر بطلانی بر خیالات دشمنان زده است، همچنین اگر مروری بر بحران منطقه‌ای داشته باشیم شاهد متضرر بودن کشورهای زیادی هستیم که ایران برخلاف آنچه که رسانه‌های غربی در تلاش نشان دادن آن هستند، از امنیت بالای برخوردار است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران طی سالهای اخیر مورد تحریم و حملات رسانه‌ای و تروریستی زیادی قرار گرفته است که بر همه آنان فارغ شد و این مقاومت و رشادت را مدیون دلیر مردانی است که با جانشان از خاکشان محافظت کردند و تمامی تروریست‌ها، رسانه‌های معاهد و دشمنان این مرز بوم  باید بدانند که حقیقت این امر در میدان مشخص می‌شود و آنان هیچ گاه به مقصود نخواهند رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha