کد خبر 202928
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

کارگردان و نویسنده حوزه دفاع مقدس در گفتگو با «حیات»:

در دهه اخیر از فیلمسازان حوزه دفاع مقدس حمایت نمی‌شود + فیلم

 در دهه اخیر از فیلمسازان حوزه دفاع مقدس حمایت نمی‌شود + فیلم

کارگردان و نویسنده دفاع مقدس گفت: امیدوارم مسئولان از فیلمسازانی که در زمینه دفاع مقدس کار می‌کنند به ویژه از افرادی که تازه کارشان را شروع کرده‌اند، حمایت کنند.

حمید قاسمی کارگردان و نویسنده حوزه دفاع مقدس در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار» با معرفی اثر خود در این جشنواره در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات اظهار کرد: با فیلم «لالایی نیزار» در جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار» شرکت کرده ایم. این فیلم در حوزه دفاع مقدس ساخته شده و درباره دختر عکاسی است که پدرش سال‌ها پیش مفقودالاثر شد و در نهایت با راهیان نور به مناطق جنگی سفر می‌کند و آنجا اثری از پدرش می‌یابد؛ همچنین در آنجا درام عاشقانه ای برای او رخ می دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که روند برگزاری جشنواره «ایثار» تا امروز چگونه بوده است، اظهار کرد:  با توجه به اینکه اولین بار است این جشنواره در حوزه بین المللی برگزار می‌شود، در حوزه اطلاع رسانی برای فیلم‌ها ضعیف عمل شده، امیدوارم در سال‌های آینده این موضوع بهتر شود. 

این کارگردان با اشاره به اینکه فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس کاری پرهزینه است، گفت: در زمینه فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس به عنوان کسی که درگیر ساخت چنین آثاری  هستم، باید بگویم حمایت کافی از فیلمسازان این حوزه به ویژه در دهه اخیر نمی‌شود. 
امیدوارم مسئولان از فیلمسازانی که در زمینه دفاع مقدس کار می‌کنند به ویژه از افرادی که تازه کارشان را شروع کرده اند، حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha