کد خبر 202924
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

جانباز ٧٠ درصد دفاع مقدس در گفتگو با «حیات»:

ماجرای هر جانباز از زبان خودش روایت جدیدی را خلق می‌کند/ امام زمان (عج) در فیلم‌ها و سریال‌های ما غریب است + فیلم

ماجرای هر جانباز از زبان خودش روایت جدیدی را خلق می‌کند/ امام زمان (عج) در فیلم‌ها و سریال‌های ما غریب است + فیلم

سردار غلامحسین صفایی گفت: زمانی آثاری در قالب فیلم یا کتاب و ... از ایثارگران  قابل باور خواهندشدکه از زبان جانباز، همسرجانباز و نزدیکان او روایت شود.

سردار غلامحسین صفایی جانباز ٧٠ درصد و رزمنده 8 سال دفاع مقدس کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات  اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان زیادی را می‌شناسم که گنجینه‌هایی از خاطرات جنگ در سینه شان بود که با خودشان بردند، البته هنوز هم افرادی در میانمان هستند که خوب است از وجود آن ها استفاده و بهره ببریم، همچنین نیاز است که از خاطراتشان فیلم ساخته شود.

وی افزود: نه تنها این نسل بلکه نسل آینده کشورمان نیاز به شنیده‌های دوران جنگ و انقلاب از زبان صاحبان این آثار دارند.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس با اشاره به تاثیر پذیری آثار از دید مخاطبان گفت: زمانی آثاری در قالب فیلم یا کتاب و ... از ایثارگران قابل باور خواهد شد که از زبان جانباز، همسرجانباز و نزدیکان او روایت شود، یک جانباز زمانی به خوبی شناخته می‌شود که از زبان خودش اتفاقات و ماجراها را روایت کند.

سردار صفایی گفت: حدود دو هفته پیش جلسه ای با مدیران سازمان صدا و سیما داشتم و در خصوص جایگاه ایثار و ایثارگر، دعا و نیایش، نماز و مخصوصا امام زمان (عج) گفتگو کردیم که این موارد چه جایگاهی در برنامه ها، فیلم ها و سریال های ما دارند و در خصوص این موارد بسیار کم کاری شده است. متاسفانه امام زمان (عج) در میانمان  غریب است، لازم است درباره ایشان بیشتر فیلم و سریال بسازند و در سریال هایمان به جایگاه ایشان اشاره شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha