کد خبر 202857
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

قول سرمربی‌گری تیم ملی امید را به من داده بودند/ زمانی که استقلال و سپاهان صدر جدول بودند فوتبال پاک بود؟

قول سرمربی‌گری تیم ملی امید را به من داده بودند/ زمانی که استقلال و سپاهان صدر جدول بودند فوتبال پاک بود؟

پیشکسوت فوتبال نسبت به موضع گیری استقلال و سپاهان علیه قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: پرسپولیس روند پر فراز و نشیبی در فصلی که پیشت سر گذاشتیم داشت و در مقاطعی دچار افت هم شد و از کورس عقب افتاد ولی در نهایت به موقع مسیر خودش را پیدا کرد و به ترکیب مورد نظر و بهترین کارایی خودش از بازیکنان رسید و این موضوع هم در عملکرد فنی تیم و هم در نتایج خودش را به خوبی نشان داد و پرسپولیس مسیرش را پیدا کرد و به صدر جدول رسید و در نهایت قهرمان شد. پرسپولیس مشکلات زیادی هم داشت و بازیکنانی در طول فصل از دست داد و در خط حمله در بخشی از فصل به مشکل خورد و در نهایت توانست گلیمش را به خوبی از آب بیرون بکشد. در کل لیگ جذابی را شاهد بودیم و هر سه تیم مدعی عملکرد خوبی داشتند و رقابت جالب توجهی در طول فصل شکل دادند و در نهایت فکر می‌کنم تیمی که شایسته‌تر بود به مقام قهرمانی رسید.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در مورد قهرمانی پرسپولیس خصوصاً از سوی سپاهان و استقلال مطرح شده هم گفت: این حرف‌ها همیشه بوده است و قبل از این هم می‌گفتند مسعود سلطانی‌فر باعث قهرمانی‌های پرسپولیس شده است و آن را به حمایت وزیر ورزش قبلی ربط می‌دادند و حالا هم که وزیر عوض شده می‌گویند قهرمانی ناپاک بوده است. زمانی که استقلال و سپاهان خودشان صدرنشین بودند فوتبال پاک بود و وقتی پرسپولیس به صدر رسید فوتبال ایران کثیف شد؟ این حرف‌ها بهانه جویی است و استقلال و سپاهان اگر بازی‌های خودشان را می‌بردند می‌توانستند قهرمان شوند. بهتر است به جای بهانه جویی به دنبال پیدا کردن نقاط ضعفمان برویم و آن‌ها را پوشش دهیم تا بتوانیم در آینده به قهرمانی برسیم. چطور استقلال که فصل قبل قهرمان شد این صحبت‌ها مطرح نبود؟ به نظرم نباید به این ادعاهای پوچ و توخالی که با روحیه ورزش هم خوانی ندارد توجهی کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد جام حذفی هم توضیح داد: در جام حذفی هم رقابت‌های جذابی در پیش است و فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس به فینال صعود کنند و امیدوارم اگر این اتفاق رخ داد ابتدای امر بازی جذاب و رقابت جانانه و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و فوتبالدوستان از آن لذت ببرند. فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی با توجه به میزان آمادگی و روحیه‌ای که از پرسپولیسی‌ها دیدم این تیم شایسته عنوان قهرمانی جام حذفی هم هست و به نظرم پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد.

درخشان در رابطه با پیشنهاد مدیریت فنی تیم ملی امید که آن را رد کرده بود، گفت: من پیش از این قرار بود سرمربی تیم ملی امید شوم و خود آقای تاج با من صحبت کرده بود و به توافق رسیده بودیم و فقط گفتند صبر کنید سرمربی تیم ملی انتخاب شود و بعد شما را معرفی کنیم ولی خب آقای قلعه‌نویی آمدند و نظرشان این بود که رضا عنایتی سرمربی تیم امید شود و به من پیشنهاد مدیریت فنی تیم را داند که با احترام آن را قبول نکردم چرا که سطح فنی من مشخص است و فکر می‌کنم درست نبود چنین پیشنهادی را قبول کنم.

وی در مورد بازگشتش به فوتبال توضیح داد: پیشنهاد لیگ برتری دارم و به امید خدا این فصل بر می‌گردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha