کد خبر 202757
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

توافق اولیه ساپینتو با استقلال؛ مذاکرات نهایی بعد از جام حذفی

توافق اولیه ساپینتو با استقلال؛ مذاکرات نهایی بعد از جام حذفی

باشگاه استقلال به جد دنبال تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی خودش برای فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر در نهایت به رتبه سوم جدول رضایت داد و پایین‌تر از دو رقیب خود یعنی پرسپولیس و سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند و موفق به تکرار قهرمانی فصل گذشته خودش نشد تا شاید روی کاغذ اینطور به نظر برسد آبی‌های پایتخت فصل ناموفقی را پشت سر گذاشتند.

با این وجود فعل و انفعالاتی در طول فصل رخ داد و شرایطی برای آبی‌ها پیش آمد که با تحلیل و بررسی آنها می‌توان به این نتیجه رسید که ساپینتو در فصل اول کارش در استقلال کارنامه نا موفقی نداشته است و رضایت هواداران آبی از ساپینتو و علاقه‌ای که به او دارند هم گواه این مدعاست که عملکرد سرمربی پرتغالی مثبت بوده است.

ضمن اینکه استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم رسیده و شانس این را دارد تا با قهرمانی در این تورنمنت هم یک جام بالای سر ببرد و هم امکان قهرمانی در سوپرجام را هم داشته باشد تا نقاط مثبت کارنامه ساپینتو پررنگ‌تر از این هم شود.

در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی ساپینتو از استقلال در پایان فصل و مذاکره با چند گزینه داخلی در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد ولی طبق آخرین پیگیری ها اعضای هیات مدیره استقلال روی حفظ ساپینتو و ادامه همکاری با او به توافق نهایی رسیدند و چندی پیش ضمن پیشنهاد ادامه همکاری به او، از وی فهرست نقل و انتقالاتی فصل آینده را هم خواستند.

ساپینتو پیش از پایان لیگ دو بار تقاضای هیات مدیره استقلال برای گفتگو و مذاکره به منظور تمدید قرارداد را رد کرده بود و آن را به پایان فصل موکول کرده بود ولی حالا طبق شنیده‌ها موافقت ضمنی وی با ماندن در ایران و استقلال به باشگاه اعلام شده ولی مذاکرات نهایی و قطعی شدن این موضوع به بعد از جام حذفی موکول شده است.

به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای ماندن ساپینتو در استقلال و ادامه همکاری او با این باشگاه وجود نداشته باشد، هرچند ساپینتو شروطی دارد که باشگاه باید با آن موافقت کند و باید دید در نهایت این همکاری فصل آینده ادامه خواهد داشت یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha