کد خبر 202733
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

سرلشکر باقری:

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شد/ ‌مأموریت ارتش در اقیانوس‌ها ادامه خواهد داشت

 ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شد/ ‌مأموریت ارتش در اقیانوس‌ها ادامه خواهد داشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شدند، گفت: فرماندهان و رزمندگان دلاور نیروی دریایی ارتش بدون خوف به دریانوردی می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در مراسم استقبال رسمی از ناوگروه ارتش با بیان اینکه این ناوگره کاری بزرگ انجام دادند، اظهار داشت: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شدند.

وی با بیان اینکه حوادث گوناگون به ما نشان داده برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب و اسلام راهی جز اقتدار نداریم، افزود: اقتدار دریایی یکی از مهمترین عامل قدرت کشور ماست و برای یک قدرت دریایی بزرگ باشیم هیچ چیز کم نداریم و صنایع توانمند داخلی برای این موضوع داریم. فرماندهان و رزمندگان دلاور بدون خوف به دریانوردی می پردازند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مسیر اقتدار کشور از مسیر دریایی بیش از پیش فراهم خواهد شد، تصریح کرد: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش اقدامی تاریخی انجام داد. این اتفاق، کار کوچکی نبود و حتی کشورهای بزرگ به چنین جرات و جسارتی را ندارند اما ارتش ایران در اوج تحریم و تهدید با ناوشکن دنا به همراه ناوبندر مکران به چنین ماموریتی رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha