کد خبر 202722
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

در بیانیه جبهه پایداری کرمانشاه تاکید شد؛

ضرورت عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی

ضرورت عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی

جبهه پایداری استان کرمانشاه با انتشار بیانیه ای بر ضرورت عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی و لزوم تفکیک عمل قوای سه گانه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ جبهه پایداری استان کرمانشاه در پی حواشی برخی انتصابات در استان کرمانشاه و دخالت برخی نمایندگان مجلس در خصوص انتصابات، با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی و لزوم تفکیک عمل قوای سه گانه تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ثُمَّ یَأۡتِی مِنۢ بَعۡدِ ذَٰلِکَ عَامٞ فِیهِ یُغَاثُ ٱلنَّاسُ وَفِیهِ یَعۡصِرُونَ (٤٩)

آن گاه بعد از آن [دوره سخت و دشوار] سالی می‌آید که مردم در آن بارانِ [فراوان] یابند و در آن [سال از محصولات کشاورزی] عصاره میوه می‌گیرند.

آنچه که از کلام نورانی امیرمومنان صلوات الله علیه در بیان ظلم حاکمان برداشت می‌شود، ظلم حاکمان و سکوت مردم در برابر ظالم سبب خشک سالی و قحطی می‌گردد.

اولین ثمره انقلاب اسلامی نفی حکومت طاغوت و ظلم سازمان یافته پهلوی بود، امروز در گام دوم انقلاب شاهد رشد دو و نیم برابری جمعیت نسبت به اول انقلاب هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته خدمات درخور شانی به مستضعفین ارائه دهد و در این چهل ساله مسیر صعود به سمت قله را با سرعت به سزایی به نسبت سرعت متوسط پیشرفت عدالت در جهان طی نماید.

یکی از مسائلی که در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی تأثیر بسزا دارد، تمرکز راهبردی مسئولین بر رسالت تخصصی شأن می‌باشد.

هرکجا که هم افزایی و همکاری کاهش یافته و دخالت و درگیری در قوای سه گانه را داشتیم، سرعت پیشروی ما به سمت قله و چشم انداز جمهوری اسلامی کمتر گردیده است.

امروز شاهد هستیم که دولت انقلابی بر پایه انجام وظایف خود مصر بر انتخاب مدیران پاکدست، جهادی و متخصص می‌باشد اما برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در کار دولت و تاکید بر تمرکز در حیطه قانون گذاری، بعضاً دخالت در انتصابات داشته و در پیشبرد اهداف دولت خلل وارد کرده اند.

الحمدلله امروز عزم راسخ دولت بر خدمت عادلانه به مردم و پاسخی قاطع بر سهم خواهی‌های نمایندگان در مدیریت اجرایی کشور بودیم.

ضمن تشکر از حمایت‌های وزیر کشور از تصمیم استاندار کرمانشاه، بعد از گذشت دو سال از دولت آیت الله رئیسی مردم خواهان سرعت بخشیدن بر تغییر مدیران ارشد و میانی برای خدمت عالمانه و مجاهدانه هستند، لذا ضمن محکومیت تعاملات اخلال گرانه چند تن از نمایندگان استان، پیگیری‌های خارج از چارچوب آنها و فشار بر قوه مجریه، می‌بایست دستگاه‌های امنیتی و شورای محترم نگهبان استان ورود قاطعی به این مسئله داشته و به جهت جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی، برخورد قاطعی با هر حرکتی که در تعارض با منویات مقام معظم رهبری ادام الله ظله العالی بوده، سهم خواهی نمایندگان و یا اخلال در حرکت دولت به نفع مردم را رقم میزند، داشته باشند.

إن شاء الله به زودی مردم طعم شیرین خدمت از سوی مسئولین استان را چشیده و نعمات الهی در پیوند مستحکم مردم و حاکمیت فتح الفتوح وار روزی شأن گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha