کد خبر 202683
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

والیبال باشگاه‌های آسیا؛

شکست تکراری برای شهداب، خبری از انتقام نبود/ معروف هم به داد یزدی‌ها نرسید!

شکست تکراری برای شهداب، خبری از انتقام نبود/ معروف هم به داد یزدی‌ها نرسید!

تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راهیابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (شنبه 30 اردیبهشت) در منامه پیگیری می‌شود. در نخستین دیدار این مرحله و از ساعت 17 تیم‌های شهداب ایران و سانتوری سانبردز ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان 3 بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

تیم شهداب در ست دوم ایران بازی 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 22، 34 بر 32 و 25 بر 17 نتیجه را به سانتوری واگذار کرد تا همانند سال گذشته در این مرحله از مسابقات مغلوب این تیم شود.

ست سوم این مسابقه یکی از ست‌های جذاب این رقابت‌ها شد و شهداب به‌رغم این‌که 24 بر 22 از حریف پیش بود، در نهایت با امتیاز 34 بر 32 مغلوب شد، اما جدال دو تیم بسیار جذاب و غیرقابل پیش بینی‌ شده بود.

سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، محمد صادقی، محمد ولی‌زاده، مسعود غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم شهداب ایران در این مسابقه بودند.

در تیم سانتوری نیز دیمتری موزرسکی، ماساکی اویا، آلن جونیور دی آرماس، هیروهیتو کاشی مورا، کنیا فوجی ناکا، کنجی ساتو و سوشی فوجی ناک در ابتدای این مسابقه به میدان آمدند.

موسی عزیز سالم از عراق و عبدالله فراق از کشور یمن، داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت 135 دقیقه طول کشید.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی که از دقایقی دیگر شروع می‌شود، تیم‌های پلیس (قطر) و جاکارتا بهایانگکارا پرسیسی (اندونزی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا حریف تیم‌های سانتوری و شهداب ایران در دیدار فینال و رده‌بندی مسابقات مشخص شود.

تیم شهداب ایران سال گذشته و در نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا هم مغلوب سانتوری شد و به مدال برنز رسید. امسال نیز در آخرین روز مسابقات دوباره برای این مقام تلاش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha