کد خبر 202641
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

پدر شهیدان یاوری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان یاوری به فرزندان شهیدش پیوست

حاج حسین یاوری پدر شهیدان اکبر و اصغر به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حاج حسین یاوری پدر شهیدان اکبر و اصغر در سن ۹۳ سالگی به علت کهولت سن در گذشت. پیکر این پدر بزرگوار عصر امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه از حسینیه سادات شهرضا به سمت امامزاده شاهرضا(ع)تشییع و به خاک سپرده می شود.

شهید اصغر یاوری در سال ۱۳۳۰ در شهرضا متولد شد. وی از شهریور ۱۳۵۹ به عنوان فرماندار فریدونشهر معرفی شد و از خرداد سال ۱۳۶۰ در شغل مقدس معلمی انجام وظیفه می‌کرد. پس از مدتی برای رساندن کمک‌های مردمی  به خطوط مقدم جبهه در ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی اصفهان مستقر در شوشتر مشغول به فعالیت شد و سپس در تدارکات منطقه ۸ اهواز از سوی سپاه شروع به کار کرد.

شهید یاوری برای دفاع از اسلام و مسلمین به خط مقدم جبهه روی آورد و با شرکت در چند عملیات، سرانجام در عملیات پیروزمند فتح‌المبین در  ۴ فروردین ۱۳۶۱ به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خدا بود رسید و به لقاءالله پیوست.

شهید اکبر یاوری در اول اسفند ۱۳۳۹ در شهرضا به دنیا آمد. وی نیز همراه برادرش در عرصه‌های مختلف جبهه و جنگ حضور داشت و سرانجام در عملیات بیت‌المقدس در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در حالی که فقط یک هفته از چهلم برادرش گذشته بود به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha