کد خبر 202636
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

ملکی به «حیات» خبر داد؛

آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت/ شمار مصدومان به ۱۷ نفر رسید +فیلم

آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت/ شمار مصدومان به ۱۷ نفر رسید +فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات»، از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ لوازم یدکی موتور سیکلت در محدوده خیابان مولوی خبر داد و گفت: ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو با وسعتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران گزارش شد که در پی آن  ۵ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع آتش سوزی سقف انبار تخریب شد، افزود: غرفه‌های کوچک و بزرگی به تعداد زیاد پر از لوازم یدکی موتور سیکلت کاملا شعله‌ور بودند که همکاران طی سه دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند و عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

ملکی مطرح کرد: آتش در دقایق اولیه به سرعت در حال سرایت به اطراف بود به گونه‌ای که نیروهای آتش نشانی مجبور شدند منازل و ساختمان‌های اطراف را تخلیه کنند. همچنین اکنون بخش زیادی از حریق مهار شده و شعله‌های کمی از آتش باقی مانده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه نیروها وارد مرحله لکه‌گیری شده اند، تصریح کرد: عملیات جستجو در حال انجام است و دو مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان سینا اعزام شده ند.

گفتنی است، در پی این حادثه شش آمبولانس، پنج  موتورلانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

سرپرست اورژانس استان تهران از مصدومیت ۱۷ تن شامل دو آتش‌نشان و دو عابرپیاده در پی حادثه حریق رخ داده در محدوده میدان رازی تهران خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha