کد خبر 202619
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

بهروز سلطانی در گفتگو با «حیات»:

استقلال و سپاهان به جای بهانه جویی تلاششان را بیشتر کنند/ پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می‌شود

استقلال و سپاهان به جای بهانه جویی تلاششان را بیشتر کنند/ پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می‌شود

پیشکسوت فوتبال در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و موارد مطرح شده در خصوص این قهرمانی صحبت کرد.

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: فصل خیلی خوبی بود و این خوبی نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای فوتبال ایران بود. یک لیگ جذاب و حساس را شاهد بودیم که رقابت سنگین و نزدیکی بین تیم‌ها بود و به بهترین شکل هم به پایان رسید. در بالای جدول تا روزهای آخر مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود و پایین جدول هم رقابت جذابی برای ماندن در لیگ شاهد بودیم که در نهایت دو تیم خوب نفت مسجد سلیمان و مس کرمان سقوط کردند. در کل یکی از با کیفیت‌ترین دوره‌های لیگ برتر را شاهد بودیم.

وی در مورد اینکه استقلال و سپاهان قهرمانی را حق پرسپولیس نمی‌دانند و سلامت لیگ را زیر سوال می‌برند، توضیح داد: استقلال و سپاهان این صحبت‌ها را نکنند چه بگویند؟ پرسپولیس به چیزی که حقش بود رسید. سپاهان و استقلال به جای اتهام زنی خودشان بهتر نتیجه می‌گرفتند و قهرمان می‌شدند. سپاهان وقتی موفق نمی‌شود ملوان را شکست دهد تقصیر پرسپولیس است؟ استقلال وقتی در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت امتیاز می‌دهد مقصر پرسپولیس است؟ به نظرم به جای بهانه جویی بهتر است تیم‌ها تلاششان را بیشتر کنند و به موفقیت برسند. پرسپولیس مزد تلاشش را گرفت و قهرمانی حقش بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: به نظرم پرسپولیس باید مسیری که دارد را ادامه دهد و برای فصل بعد تقویت شود. یک مشکلی که تیم دارد بالا بودن میانگین سنی تیم است و بهتر است یحیی گل ‌محمدی فکری برای این مشکل کند و در کنار بازی دادن بیشتر به امثال عمری و عبدی، نفرات جوان به تیم تزریق کند و کم کم میانگین سنی تیم را پایین بیاورد.

وی در پایان در رابطه با جام حذفی هم توضیح داد: هم هوادار و هم نساجی تیم‌های خوبی هستند ولی من فکر می‌کنم در فینال دربی را شاهد هستیم و این بازی را هم پرسپولیس پیروز می‌شود چون تیم خیلی آماده‌ای است و انگیزه خیلی بالایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha