کد خبر 202601
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام:

۶۲ درصد عرضه سوخت در جایگاه‌های ایلام با کارت شخصی انجام می‌شود

۶۲ درصد عرضه سوخت در جایگاه‌های ایلام با کارت شخصی انجام می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام گفت: ۶۲ درصد عرضه سوخت در جایگاه‌های این استان هم اکنون از طریق کارت‌های شخصی صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ پرویز ایدون مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام اظهار داشت: بر اساس بند ه تبصره ۱۴ قانون بودجه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز در راستای کاهش قاچاق باید از طریق کارت‌های شخصی انجام شود.

وی افزود: ۹۰ درصد عرصه سوخت در جایگاه‌ها باید تا پایان شهریورماه از طریق کارت‌های شخصی صورت گیرد که این مقدار در استان ایلام به مرز ۶۲ درصد رسیده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی ایلام مطرح کرد: عرضه سوخت نفت گاز در جایگاه‌ها نیز بر اساس قانون بودجه باید تا حد ۹۵ درصد از طریق کارت‌های شخصی باشد که این مقدار در حال حاضر حدود ۸۳ درصد است.

ایدون با اشاره به اینکه هم اکنون در ۱۴ جایگاه عرضه سوخت نفت گاز استان کارت اضطراری در اختیار متصدیان قرار دارد، بیان کرد: یکی از مشکلات این بخش کامیون‌های حامل شن و ماسه در استان هستند که اقدامی برای تهیه بارنامه انجام نمی‌دهند، چراکه باید ۱۷ درصد مالیات آنرا پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: ۹۸ درصد کامیون‌های حامل شن و ماسه در استان برای فرار از پرداخت مالیات بارنامه تهیه نکرده و حق دولت را پرداخت نمی‌کنند و با مراجعه به جایگاه‌ها نفت گاز لیتر ۲۲ هزار تومان را ۶۰۰ تومان دریافت می‌کنند که می‌طلبد پلیس راهور با همراهی سازمان راهداری از تردد این خودروها جلوگیری کنند.

وی همچنین بر نظارت هرچه بیشتر خودروهای مسافربر برای اتصال به سامانه سپهتن به منظور کنترل دقیق فعالیت آن‌ها تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha