کد خبر 202585
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

تمدید زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین «مهرواره هوای نو»

تمدید زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین «مهرواره هوای نو»

زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین دوره مهرواره هوای نو که تا پایان اردیبهشت‌ماه 1401 اعلام شده بود، 25 روز تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ شورای مرکزی دومین دوره مهرواره «هوای نو» در اطلاعیه‌ای از تمدید زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به این مهرواره خبر داد. در این اطلاعیه‌ای آمده است: به دلیل استقبال فراوان از بخش‌های چهارگانه دومین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران موسوم به «هوای نو» این شورا مصمم است تا هیچ یک از هیأت‌ها، ستایشگران، سخنرانان، شاعران و فعالان ادبی در زمینه هیأت، تولیدکنندگان آثار حوزه هیأت، مولفان و سایر فعالان عرصه هیأت که امکان حضور و مقایسه با دیگران را دارند از دوره دوم جا نمانند. به همین دلیل و براساس مصوبه این شورا، زمان تکمیل فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ تمدید می‌شود. 

براساس این تصمیم، چنان‌چه اشخاص و هیأت‌ها در موعد مقرر، با وجود ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات شخصی در درگاه Havayenoo.ir اثری را در این سایت ثبت نکنند، نخواهند توانست بعد از پایان روز ۲۵ خرداد آثارشان را به ثبت برسانند و به طور طبیعی از حضور در دومین مهرواره هوای نو جا خواهند ماند. 

دومین دوره مهرواره هوای نو در مردادماه ۱۴۰۲ در ۴ بخش نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت و فراهیأت برگزار می‌شود که این ۴ بخش، مجموعاً ۴۱ رشته را در خود جای داده‌اند. 

گفتنی است این دوره مهرواره هوای نو را علاوه بر پایگاه اینترنتی www.Havayenoo.ir در اینستاگرام و ایتا نیز می‌توانید دنبال کنید و اطلاعات لازم برای ثبت‌نام در بخش‌های چهارگانه را به دست آورید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha