کد خبر 202520
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

وزیر کشور:

هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم اصفهان از دست نخواهیم داد

هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم اصفهان از دست نخواهیم داد

وزیر کشور گفت: هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم استان اصفهان از دست نخواهیم داد و با جدیت پیگیر کاهش و رفع مشکلات مردم این دیار هستیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ احمد وحیدی در نشست شورای اداری استان اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مردم اصفهان، اظهار داشت: اصفهان نقطه کانونی مهم کشور است و این استان در تمام وقایع انقلاب و پس از آن در کشور پیشتاز بوده؛ از این رو اصفهانِ عزیز باید نقطه امید و توجه برای همگان باشد، این استان با توجه به زمینه‌های توسعه و پیشرفت جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اصفهان پیشرانی برای پیشرفت کشور باشد. در سالی که هستیم کارهای بزرگی باید انجام دهیم، بر همین اساس کمک به رشد تولید و مهار تورم برای همه مسئولان واجب است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در پایان سال انتخابات را در پیش داریم که لازم است در این حوزه طبق فرمایش مقام معظم رهبری چهار رکن امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد توجه قرار بگیرد.

وحیدی اضافه کرد: در نظام مردم سالار جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم با حضور همه جانبه مردم در صحنه انتخابات مجدداً موفقیت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وزیر کشور با بیان اینکه نیازمند برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای مردم در حوزه مسائل مختلف هستیم تا شاهد حضور گسترده آنان در انتخابات بوده و شکست دیگری برای دشمن رقم بزنیم، گفت: البته مردم پایداری خود بر ارزش‌های نظام را نشان داده‌اند اما وظیفه مسئولان این است که با رفع مشکلات مردم، زمینه حضور بیشتر را در انتخابات و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وحیدی مهار تورم و رشد تولید را وظیفه همگانی دانست و ابراز داشت: اعضای شورای اداری استان‌ها باید در این زمینه فعال شوند تا بتوانیم این شعار را محقق کنیم. این شعار پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم بوده و رفع مشکلات اقتصادی در گرو تحقق شعار سال است.

وحیدی در خصوص نیاز مسکن در کشور تاکید کرد: مسکن امروز درصد زیادی از هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد، بنابراین برای ساخت مسکن ملی باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری کرده و زمین‌های خود را برای ساخت مسکن ملی در اختیار دولت قرار دهند تا ساخت و ساز مسکن ملی توسعه یابد.

وحیدی با تاکید بر اینکه بیکاری در اصفهان باید به حداقل برسد، گفت: دشمن تلاش دارد دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه هدف این افراد مأیوس کردن مردم برای ادامه راه است، خاطرنشان کرد: حجم کارهایی که دولت انجام داده بسیار زیاد و در صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها مشهود است از طرفی مجلس نیز در همه صحنه‌ها حضور داشته است.

وحیدی با اشاره به اینکه برخی از شهرهای مرکز استان‌ها از جمله سنندج و همدان مشکل آب آشامیدنی داشتند که دولت سیزدهم به سرعت این مسائل را رفع کرد، افزود: برای مسئله آب استان اصفهان نیز چندین برنامه در دستور کار دولت و استان است و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده که تلاش می‌شود به زودی طرح‌ها به سرانجام برسند.

وی ادامه داد: اینکه دولت سیزدهم به مسائلی همچون فرونشست اهمیت می‌دهد به این معنا نیست که مقصر این مشکلات است چرا که بسیاری از این مشکلات از سال‌ها پیش به وجود آمده است.

وحیدی اضافه کرد: در نقطه بسیار خوبی قرار داریم، تلاش دشمن برای منفعل کردن ما نباید به نتیجه برسد. روز به روز سنگر جدیدی به تصرف نظام جمهوری اسلامی در می‌آید که نشان‌دهنده قدرت ما در همه حوزه‌ها است.

وزیر کشور گفت: ما هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم استان اصفهان از دست نخواهیم داد و با جدیت پیگیر کاهش و رفع مشکلات مردم اصفهان هستیم.

وحیدی انسجام اداری را ضروری دانست و گفت: انسجام و همبستگی باید میان بدنه اداری وجود داشته باشد تا یا عزم جزم برای رفع و کاهش چالش‌ها قدم برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha