کد خبر 202515
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

سرلشکر سلامی: نقشه‌های شوم دشمن به خود آن‌ها برگشته و گرفتارشان کرده است

سرلشکر سلامی: نقشه‌های شوم دشمن به خود آن‌ها برگشته و گرفتارشان کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌خواستند مردم ما را فلج کنند و تحریم نسخه‌ای بود برای تسلیم و به همین دلیل تمام قدرت خود را به صحنه آوردند تا ایران را در جامعه بین‌الملل تنها بگذارند ولی در مقابل جوانانی با ایمان از نظام دفاع کردند و شکستی که دشمن در حوادث اخیر خورد بی‌سابقه بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز پنجشنبه در همایش یادواره شهدا شهرستان گلپایگان و یادمان ۲۸ شهید روستای وانشان گفت: دشمنان می‌خواستند مردم ما را فلج کنند و تحریم نسخه‌ای بود برای تسلیم و به همین دلیل تمام قدرت خود را به صحنه آورد تا ایران را در جامعه بین‌الملل تنها بگذارد ولی در مقابل جوانانی با ایمان از نظام دفاع کردند و شکستی که دشمن در حوادث اخیر خورد بی‌سابقه بود.

وی در جمع هم‌رزمان خود و مردم شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار گفت: شهدا در میدانی جنگیدند که ابتدایی‌ترین سلاح ها را در اختیار داشتیم درحالی‌که در مقابل از همه کشورهای جهان روی ما سلاح می‌ریختند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع سال گذشته افزود: چندین ماه است که با دشمنان داخلی و خارجی درگیریم و دشمن در تلاش است تا مردم را نسبت به‌نظام بی‌اعتماد کنند اما امروز امت ما برخلاف خطاکاری‌ها و دنیاطلبی‌های اصحاب سست دوران ائمه، پشتیبان نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و پرچم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در همه عرصه‌ها به اهتزاز درآمده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما بسیار بی‌رحم هستند و حرمت ناموس نمی‌شناسند و به صغیروکبیر هم رحم نمی‌کنند اما به خاطر حضور شهدا ما امروز آرام و سربلند هستیم.

وی افزود: امروز در بسیاری از مسائل خصوصاً در مباحث تولید ادوات پیچیده نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم و این موضوع در حوزه تولیدات دیگر هم نمود دارد هرچند قبول داریم که مشکلاتی در کشور هست اما این مسائل قابل‌حل است و با ایمان و همراهی مردم می‌توانیم بر چالش‌ها فائق آییم.

در پایان این همایش از کتاب مرغان فلق که مجموعه‌ای از خاطرات شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان گلپایگان و روستای وانشان نوشته‌شده است رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha