کد خبر 202449
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

ره‌نامه، مجموعه‌ای 20 جلدی از سخنان رهبر انقلاب رونمایی شد

ره‌نامه، مجموعه‌ای 20 جلدی از سخنان رهبر انقلاب رونمایی شد

مجموعه 20 جلدی ره‌نامه، شامل خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب است که در حوزه‌های مختلف بوده و برای اولین بار در نمایشگاه امسال رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مجموعه ۲۰ جلدی ره‌نامه، شامل خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب است که در حوزه‌های مختلف بوده و  برای اولین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران و به همت انتشارات انقلاب اسلامی رونمایی شد.

در اصل ره‌نامه مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی (ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد.

در حال حاضر ۲۰ عنوان از این چهل دفتر با عناوین: روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی (قدّس‌سّره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

یک امر پسندیده درباره این مجموعه طراحی جلد کتب است که سعی شده از طراحی و نقاشی‌های هنرمندان انقلابی استفاده شود تا هم طرح جلد زیبا باشد هم معرفی این هنرمندان و آثار گران‌سنگشان باشد. استفاده از آثار کاظم چلیپا، حسین خسروجردی، مرتضی گودرزی دیباج و... جذابیت ظاهری این دفتاتر معرفتی را کنار جذابیت و غنای باطنی آنها دوچندان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha