کد خبر 202429
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

شماتیک/ ترکیب احتمالی سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر: کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

شماتیک/ ترکیب احتمالی سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر: کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در دیدار هفته پایانی برای قهرمانی لیگ برتر می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ سرانجام به هفته پایانی و تعیین کننده لیگ بیست و دوم فوتبال ایران رسیدیم و عصر امروز و از ساعت 18 در دو ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شهدای مس کرمان شاهد رقابت از راه دور دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم. پرسپولیس برای رسیدن به این عنوان کافی است نساجی را در قائمهشر شکست دهد و بدون توجه به دیداری که در کرمان برگزار می‌شود، با خیال راحت جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در وطنی جشن بگیرد. از سوی دیگر سپاهان کار سختی مقابل مس کرمانِ در حال سقوط دارد و در کنار اینکه نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارد، چشم امیدش به نساجی است تا با امتیاز گرفتن از پرسپولیس مسیر را برای قهرمانی طلایی پوشان هموار کند. در اوج هیجان و جذابیت به استقبال مسابقات هفته پایانی لیگ می‌رویم و تا چند ساعت دیگر تکلیف تیم قهرمانِ این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود. به این بهانه سراغ ترکیب احتمالی دو تیم رفتیم. دو ترکیبی که احتمالاً امروز برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند تا برای قهرمانی بجنگند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

یحیی گل‌محمدی عاقل‌تر از آن است که در این شرایط حساس به ترکیب تیم برنده خود دست بزند و از همین رو با توجه به اینکه محروم و مصدوم خاصی هم نسبت به هفته‌های قبل بین 11 مرد اصلی خودش ندارد پس حدس زدن ترکیب احتمالی تیم کار دشواری نیست. در دروازه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند و زوج همیشگی گولسیانی - پورعلی‌گنجی در مرکز خط دفاع بازی خواهند کرد. سمت راست در اختیار اسماعیلی‌فر و سمت چپ هم با حضور علی نعمتی خواهد بود.

در خط هافبک سرخپوشان با تک هافبک دفاعی خود یعنی میلاد سرلک به میدان می‌روند و کمی جلوتر از او سروش رفیعی کار بازیسازی را بر عهده خواهد داشت و سعید صادقی و مهدی ترابی هم اطراف زمیان را پوشش می‌دهند.

در نهایت در خط حمله این تیم هم عیسی آل کثیر مهاجم هدف است و یک خط عقب‌تر وحید امیری در جایگاه مهاجم سایه بازی می‌کند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

شماتیک/ ترکیب احتمالی سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر: کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس کرمان

سپاهان هم در سوی دیگر میدان هنوز امیدهای برای قهرمانی دارد. امیدی که از توقف یا شکست پرسپولیس مقابل نساجی عبور می‌کند و در آن صورت هم حتی کار شاگردان مورایس برای بردن مسِ در حال سقوط در کرمان راحت نیست. طلایی پوشان هم تقریبا ترکیب مشخصی در این بازی دارند و شاید 1-2 ابهام جزئی در ترکیب احتمالی این تیم باشد که به چینش مثلث خط هافبک بر می‌گردد. در دروازه پیام نیازمند برای سپاهان بازی می‌کند و با بازگشت دانشگر به میادین، او زوج نیلسون جونیور در خط دفاع خواهد بود و یزدانی به نیمکت برمی‌گردد. در سمت چپ میلاد زکی‌پور و در سمت راست رامین رضاییان ایفای نقش می‌کنند. 

در خط هافبک ابهاماتی وجود دارد. حضور محمد کریمی تقریباً قطعی به نظر می‌رسد ولی از بین مانوئل فرناندز، جلال علی محمدی و مسعود ریگی دو نفر به میدان خواهند رفت. اگر ریگی بازی کند علی‌محمدی یک خط جلوتر زوج کریمی خواهد بود و اگر مورایس ترکیب هجومی‌تری در نظر داشته باشد، علی‌محمدی که میل تهاجمی بیشتری نسبت به ریگی دارد را هافبک دفاعی قرار می‌دهد و در این شرایط فرناندز وارد ترکیب اصلی خواهد شد. احتمال حالت دوم بیشتر است.

در خط حمله هم امید نورافکن و فرشاد احمدزاده زوج پست وینگر سپاهان خواهند بود و شهریار مغانلو هم مهاجم نوک سپاهان در این بازی است.

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، جلال الدین علیمحمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو

شماتیک/ ترکیب احتمالی سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر: کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha