کد خبر 202342
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

مرادی: مدیران موفق روابط عمومی‌های پرتلاش دارند/ شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد یک مرزبندی بین روابط عمومی سنتی و مدرن شده‌اند

مرادی: مدیران موفق روابط عمومی‌های پرتلاش دارند/ شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد یک مرزبندی بین روابط عمومی سنتی و مدرن شده‌اند

مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکیت در خصوص روز روابط عمومی و نقش ارتباط با رسانه صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محبوبه مرادی فعال رسانه و مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکیت در خصوص 27 اردیبهشت ماه و روز ارتباطات گفت: یکی از اصول اساسی که باید روابط‌عمومی بر آن مسلط باشد اصل برقراری ارتباط با رسانه است، هسته اصلی فعالیت روابط‌عمومی‌ها را ایجاد ارتباط با کانون‌های خبری و انتقال پیام تشکیل می‌دهد.

وی افزود: روز روابط عمومی فرصتی است تا روابط عمومی‌ها با اتکا به تجربیات خود در سال، از نظرات و تبادل آراء با همکاران خود حداکثر استفاده را ببرند. دامنه فعالیت روابط عمومی‌ها بسیار گسترده و در سطوح مختلف است.

این مدیر روابط عمومی اظهار داشت: روابط‌عمومی زمانی موفق است که از قابلیت همه رسانه‌ها به فراخور شرایط زمانی استفاده کرده و روابط خود را با آن‌ها حفظ کند، قراردادن اطلاعات در اختیار خبرنگاران یک مزیت برای روابط‌عمومی است، یک خبرنگار بر پایه داشتن اطلاعات و آگاهی‌های صحیح و دقیق نسبت به یک موضوع یا مسئله جامعه می‌تواند در خصوص آن اظهارنظر درست و قابل اثباتی داشته باشد یا راهبردی اساسی برای رفع معضل و مشکلی را در جامعه ارائه دهد.

وی با بیان این موضوع که این این ارتباط دوسویه است بیان داشت: روابط‌عمومی‌ها بدون ارتباط مناسب و مؤثر با رسانه‌های جمعی نمی‌توانند در تحقق اهداف خود موفق شوند، رسانه‌های جمعی نیز بدون ایجاد رابطه‌ای موثر با روابط‌عمومی‌ها موفق نمی‌شوند.

مرادی ادامه داد: بدون شک ارتباط مستمر و موثر این فعالان عرصه اطلاع رسانی با اصحاب رسانه، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنان به شمار می‌رود و از سوی دیگر، مدیران موفق نیز همواره از حضور روابط عم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha