کد خبر 202194
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

آینده مبهم رجب زاده در فجرسپاسی

آینده مبهم رجب زاده در فجرسپاسی

با وجود نتایج قابل قبول فجرسپاسی در لیگ دسته اول، هنوز وضعیت فصل آینده این تیم مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال فجرسپاسی به عنوان یکی از تیم‌های ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران که چند سالی است دچار وضعیت نامناسبی شده است، در لیگ دسته اول فوتبال کشور با وجود مشکلات فراوانی که داشته یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است و شانس زیادی برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران دارد.

فجرسپاسی از تیم‌های پرهزینه لیگ یک محسوب نمی‌شود ولی با هدایت مربی جوان خودش مهدی رجب زاده و عملکرد قابل قبول بازیکنان این تیم توانسته در فاصله 4 هفته به پایان فصل در جایگاه سوم جدول باشد و امید زیادی برای رسیدن به جایگاه دوم جدول داشته باشد. با این وجود طبق اخباری که از شیراز به دست ما رسیده باشگاه هنوز برنامه‌ای برای فصل آینده خودش در نظر نگرفته است و مشخص نیست مسئولان باشگاه اصلاً تمایلی به لیگ برتری شدن داشته باشند یا نه.

اعضای کادرفنی این تیم و در رأس آنها مهدی رجب زاده هم در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید و از این جهت توانایی برنامه ریزی برای فصل آینده را ندارند و بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه روی وضعیت بازیکنان هم تاثیر زیادی گذاشته و ممکن است انگیزه آنها را برای هفته‌های پایانی فصل کم کند.

فجر از تیم‌های نظامی فوتبال ایران است و صعودش به لیگ برتر می‌تواند باعث شود این باشگاه گزینه جذابی برای بازیکنان مشمول خدمت باشد که با هزینه کمی تیم قدرتمندی ببندند و یکی از کلان شهر های فوتبال ایران با علاقه مندان زیاد سهمیه‌ای در لیگ برتر داشته باشد و بتواند در این لیگ بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha